30 Ağustos 2015 Pazar

TATİL GÜNLÜĞÜM/HATTUŞA TERMAL TESİSLERİ-GÜRE-EDREMİT(AKÇAY) -DÜŞLER VADİSİ


Sonunda evim evim güzel evim....

Bu öğlen evimize vardık.Gerçekten İstanbul'dan ve tatilden sonra her gün tozundan bıktığım odamı pamuklara sarıp sarmaladım u_u

Önceki yazıda söylediğim gibi geldiğim gün size bu tatilde neler yaptığımı yazıyoruuum.

HATTUŞA TERMAL TESİSLERİ:

Güre'de bulunan bir termal tesis,devre tatil bölgesi.Yani şöyle ki belli renklere ayrılmış dönemler var mesela bizim ki kırmızı dönem yani biz istediğimiz 12 ay boyunca istediğimiz bir ayda 42 yıl boyunca yılda 1 kez 1 haftalık tatil yapabiliyoruz.İsteğinize,döneminize göre de fiyatları tartışabiliyor,pazarlık yapabiliyorsunuz.



Odamızın manzarası bu şekilde,detaylı detaylı içini çekmek açıkçası istemedim ve gereksiz buldum.Ama uğurlu sayı vs. vs. inandığım için oda numaramızı aklımda tuttum: 425 ^^

Tesisi 10 üzerinden oylarsam 6 falan verirdim.Termali,havuzları falan güzel de hizmetleri ve eğlenceleri sıfır.Mesela bir oda servisini 654186546 kez arıyorsunuz şikayet ediyorsunuz 645865468. kez de sizi tınlıyorlar -_- Bunun dışında güzel,eğlenmeye değil de yiyip içip yatmaya yani tatil yapmaya uygun bir yer :D

Tatilden fotoğraflar:


Güreyi ve etrafındaki bölgeleri saran zeytin ağaçları otelin içinde de vardı


Tesise giden yol.


Gelip gidip sevdiğim ponçik kedi

Bir akşam yemeği,makarneks ve armut suyu ^^

4 Gün wifisiz kaldıktan sonra bir kafede sosyal medya ihtiyacımı giderdim =_=


İlk defa aynadan bir fotoğraf çektim...becerdim galiba ya o_o





EDREMİT,AKÇAY:

Gürenin yakınlarında Edremit diye bir yer var ve oranında beldesi(mahalle olmuş) Akçay var.Açıkçası ben de çözmüş değilim ama çok şeker bir yer.Bana birazcık çocukluğumun geçtiği Anamuru anımsattı.













Bunun dışında bölgedeki evlerin hepsi dubleks ve çok güzel.Açıkçası bazı evleri kıskanmadım değil :D


DÜŞLER VADİSİ:

1 Haftalık tatilden sonra çıkış günümüzde burada kahvaltı yapmak istedik.Çok ünlü ,övülen bir restorant olan bu yeri önerdiler.Gerçekten de ismi kadar güzel ve huzur verici bir yerdi.












***

Tatilim böyle gelip geçti,her şey ne kadar güzel olsa da evimi özlemişim.Artık tembelliği bırakıp okula,derslere,hayata dönme vakti!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder