28 Şubat 2017 Salı

Apartman Sohbetleri #5 #6 #7 Geyik Yapmaya Devam ✨


Blog listemde gezinirken bir baktım herkes #7'lere kadar gelmiş!! Yetişiyorum ben de o zaman ^^

Gereksiz Bir Yeteneğin Var mı?


Dilimi yuvarlayabiliyorum.Genetik ve aşırı gereksiz bir yeteneğim...yazıp yazıp siliyorum fark ettim ki gereksiz sayılabilecek başka hiçbir yeteneğim yok.Aslında genel olarak fazla yetenekli biri olduğumu düşünmem.Böyle direkt doğuştan sahip olduğum ve beni ben yapan bir yeteneğim yok ya da kendime haksızlık ediyorum,bilemedim.Genelde başarılı olduğum şeyleri hep bir çalışmadan sonra kazanıyorum.Hani bazı insanlar vardır ya yetenekli doğarlar,biraz çalışma ve şansla her şeyi halledebilirler,cıks sahip olduğum yetenekleri illa mükemmel çalışmayla başarıya ulaştırmak zorundayım.


Hastası Olduğun Bakkal Ürünü Hangisi?

Bakkal yazısını görünce bir tebessüm ettim.

Benim en sevdiğim bakkal ürünü TOY BOX'lardı.Allahımm onların sakızları hele.Tam bir sakız ve şeker canavarıydım.Hala öyleyim.Şeker çok aramasam da günde bir kez sakız çiğnerim.Eskiden daha da abartılı bir şekilde ağzıma dörtlü beşli atıp çiğnerdim.Özellikle şu makara şeklindeki sakızlarla yapardım..gerçi bunu kim denememiştir!?

En Saçma Zevkin?

Ev işlerini toz almak dışında hiç sevmem ama bulaşıkları yıkandıktandan sonra makineden çıkarıp yerine koymaya bayılıyorum.Hatta bunu yaparken bir şarkı açıyorum ve sürekli bir şeyler hakkında düşünüp kararlar veriyorum.Her türlü tabağın farklı yerlere gidişi,çatalın bıçağın ayrı ayrı yerlerde düzenle duruşu........anlayamazsınız(!) :'D



Hayatın monoton temposuna kaldığım yerden devam etmeye gidiyorum.GörüşürüZzz.

😔🌙


6 yorum:

  1. Çanakkale de gene deprem olmus, iyi misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabaha karşı olmuş hissetmedim.Zaten büyüklüğü de fazla değilmiş.

      Sil
  2. Bulaşık konusundaki yorumuna hele o 'anlayamazsınız'a bittim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hislerimi olduğu gibi aktarabilmeme sevindim :'D

      Sil
  3. Biraz ananne lafı gibi olacak ama biz çocukken inanmazsın sadece iki marka sakız vardı: tipitip isterdin bakkaldan sonraları bir de cincin çıkmıştı. Bir de yassı dandy'ler vardı. Makara gibi sakız ne bilmiyorum. Toy box hayatımda almadım. Ama her çocuk bir gün ağzına doldurabildiği kadar sakız doldurmaya çalışmıştır. Bu arada bulaşık makinesini boşaltan hayırlı bir evlat yetiştirdikleri için anneni babanı kutlamak istedim. Gözümde bir daha parladın Anıl'cım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toy Box'ın sakızını kesinlikle denemelisin.Aklında bulunsun hala marketlerde vs. görebilirsin!! ^^ Anne,babam ve kendim adına çoooook ama çok teşekkür ederim küçük joe,bazen anneme senin yazılarından ve senden bahsediyorum; sevgiler gönderiyoruz ♥

      Sil