16 Ekim 2015 Cuma

Problem Yoksa Problem Yaratma :8


Şu günlerde bir qoute sayesinde yaptığım büyük bir hatanın tam anlamıyla farkına vardım ve size de yardımcı olabileceğini düşündüğüm için paylaşmak istedim.


''Eğer problem yoksa,problem yaratma''

Aslında karikatüre bakıldığında çok net anlayabiliyorsunuz.Bir sürü insan var ve hepsi yağmur yağıyormuşçasına şemsiye açtığı için kendi yağmurunu oluşturuyor aklında ama birisi korunup,kaçmak yerine şemsiyesini kapattığında aslında yağmurun yağmadığını görüyor.

İlk gördüğümde resmen bu benim için mi yapılmış dedim.Çünkü olayları çok fazla aklında kuran,takıntılı yapabilen biriyim.Bunun dünya saçması bir şey olduğunu gördüm.Neden bir problem yokken bir problem yaratıp daha sonra o kendi yarattığım problem yüzünden mutsuz oluyorum ki? x.x

Umarım bu mükemmel tamlamalarla size ne demek istediğimi anlatabilmişimdir.Kısacası bir probleminiz yokken kendinize bir kuruntu yaratıp üzülmeyin.Hep problemlerle dolu olmak zorunda değilsiniz.


Sizleri seviyorum+pazar günü blogda bu hafta içinde neler yaptıklarınızı okumak istiyorum,görüşmek üzere ^^



1 yorum: