13 Mart 2016 Pazar

Haftanın Güncesi #10 (Duyuru)


 Takvim yapraklarından 7 tanesi daha bugün itibari ile eksildi.

Sanki 2. dönem daha hızlı geçiyormuş gibi hissediyorum,genel olarak mutlu ve memnunum.Her şey güzel ilerlemese de küçük şeylerle mutlu olmayı becerebiliyorum.Kendimi hep en kötüsüne göre ayarlamayı öğrendim başka bir deyişle.Bunu öğrenince de en minik şeylerle mutlu olmayı.

Haftayı diğerlerine göre daha verimli geçirdim.Bak en önemlisi Japonca kursuna kaç hafta sonra gittim,eksik notlarımı aldım.Çok konu işlemişler çok.Nasıl toparlarım bilmiyorum ama kendime dil konusunda güveniyorum anlamam zor olmaz.Dil demişken hani 15 tatilde bir yazı çeviriyordum ya onu 3 kez taslak düzeltme taslak düzeltme yapa yapa en hazır hale getirdim.Pazartesi öğretmenime teslim edeceğim ve kargoyla Ankara'ya göndereceğiz.Emek sarf ettim ama beklentimi sorarsan yok.Liseler arası bir yarışma ve Türkiye'de benden iyi olan bir sürü liseli vardır.Neden çabaladın diye sorarsan motivasyon ve tatmin olmak için.Galiba bütün her şey için durumum böyle bu aralar.

Depresifliğimi yazın buzlukta su dondurmama benzetiyorum.Sürekli bir bozan,bir alıp kullanan bir de sayısını arttıran oluyor.Garip olan da şu ki hepsinde de benim payım var.

Annemler pazartesi günü bana sürpriz yaparak bir Begonya aldı.Önceden orkidem vardı hatırlıyor musunuz?Ah benim canım orkidem kim bilir şuan hangi toprak altındadır,neye karışıp gitmiştir?.Az buz zaman geçirmemiştik tam 3 kez çiçek vermişti :') Bakalım Begonyam nasıl bir performans sergileyecek.Gerçi bu bana da bağlı;çiçeklerin enerjisi olduğuna inanıyorum.Konuşmadan,iyi sözden hepsi anlıyor.Konuşun,sevin,okşayın,güzel sözler söyleyin o da yüzünü size dönüp gülümsesin ^^


Başlıktaki duyuru kısmına geleyim.Yazılılar yaklaşırken önceden ''Okula Hazırlık'' serisi gibi ''Yazılılara Hazırlık'' serisi yapmaya karar verdim.Bu hem benim hem de okuyucularım için.Hepimizin bu dönemde motivasyona ihtiyacı var,ne demişler bir elin nesi var iki elin sesi var.Yapalım şu işi :)

Henüz yazıları düzene sokmadım ama başlıklar hazır.

Beklemede ve sağlıcakla kalın :)



Begonyamdan sonra masam daha da bir güzelleşti.Şu mind mapleri de yenilemeyi düşünüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder