28 Mart 2016 Pazartesi

#PrayForPakistan

Nasıl bir zihniyet lunaparkta çocukların,kadınların içinde bomba patlatabilir ki?

Korkuyorum bu dünyadan,kendimden çok çocuklar ve onların gelecek için kurduğu hayaller için.Dünya artık doğuya kulağını,gözünü kapatıp batıyı ajite etmemeli.Ölen insansa ve eğer herkesin vicdanı varsa bu saldırıların olduğu yerlere eşit yardım,destek verilmeli.Yıllarca ülkeleri sömürülen bu insanların hala çektiği acılar içimi parçalıyor ve sinirlendiriyor beni.


Emperyalizm,terörizm kanlı ellerinizi çekin artık mazlumun üstünden.

2 yorum:

  1. Nasıl bir zihniyet yapabilir bunu? Ben de bunu düşünüyorum. Hiç çocuk olmamış, sevindirilmemiş, hiç şerefli olmamış, kendi dengi ile kavga etmemiş, hiç insan olmamış, çocuk sevgisi nedir bilmemiş...Dahası da vardır.

    YanıtlaSil