3 Nisan 2016 Pazar

Haftanın Güncesi #13 (Uğursuz 13)


Bu yıl geçirdiğim en en en ama en en en kötü haftaydı.(Bu cümleyi yazdıktan sonra Haftanın Güncesi serisinin 13. yazısında olduğu mu fark ettim..hmmm...düşündürücü.)

Dil sınavlarını ve matematik sınavını oldum bu hafta.Dillerde sorun yok,minumum bir çalışmayla 95-100 arası aldım hepsinden.Fakat matematiğe neredeyse dönemin başından beri düzenli bir şekilde çalışmama rağmen 50'den düşük bir not alacağım.Yani öyle tahmin ediyorum.O kadar moralim bozuldu ki anlatamam.Geometri yüzünden hayatımda görmediğim bir notu alabilirim,her şeyin bir ilki varmış.Aslında canımı sıkan düşük not almak değil,hiçbir zaman 90 yerine 85 alıp zırlayan gıcıklardan olmadım.Sadece hak etmediğim şeyi aldığıma yanıyorum.Gerçekten çalışmıştım ya..valla.

Bir de hani olur ya canınızın en sıkkın olduğu anlarda BAM bir darbe daha yersiniz;hıh işte onu yaşadım.

Kitap okuyamadım pek ama 2 tane Cameron Diaz filmi izledim.(Annie/Bad Teacher) Bu yıl izlediğim diğer filmleri de merak ediyorsanız yan sütundaki bölüme bakabilirsiniz.Bu arada Cameron Diaz'a da bayılırım.Kadın her rolünde aynı kişiymiş gibi geliyor bana; o kadar doğal ve yetenekli.

Doğum günüm de geldi çattı.5 Nisanda 16 yaşına gireceğim.Kutlamayanı,unutanı affetmem ona göre(!) ^^

Bütün gün fizik çalıştığım için şuan yazdığım harfler bana kinetik enerjiyle hareket ettirilen bir cisim gibi geliyor.

½.m.q² :(

Kafa gitti...........


Mavinin en fizik tonu



2 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun Anıl!!!! Daha nice doğumgünleri kutla, her yaşının keyfini çıkar, doya doya. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim blog yazarı,teşekkür ederim <3 ^^

      Sil