19 Haziran 2016 Pazar

Haftanın Güncesi #22 (Sıfır)


 Boş bir haftayı daha geride bıraktım.Abim geldi,bilgisayarı çalışma masama aldım.Fakat bu sefer tüm yaz burda olacağı için güzelce yerleştirdik,kabloları yatakların altlarından geçirdik.Oda şuan teknoloji dünyası.Kapıya radyasyon işareti koymayı planlıyorum sağlık açısından!

Yazın geldiğine ilk defa aşırı derecede sevinmedim bunu fark ettim karne günü.Çünkü önceleri bulunduğum sınıfları sevmiyordum ve benim için tam anlamıyla kurtuluş oluyordu.Şükürler olsun ki şuanki sınıfımı çok seviyorum,hiçbir sorun yaşamıyoruz yaşasak da bir iki dakikaya çözülüyor.

Bu hafta da bitiremedim Kızıl Darı Tarlalarını.İlk kez bir kitap beni okurken bu derece mutsuz ediyor.Var mıdır tavsiyesi olan yarım bırakmak da istemiyorum en sevmediğim şey.Hem bitsin hem rahat okuyayım falan :X

Bu hafta gerçekleşmeyen bir diğer şey de ders planı çıkarmak oldu.Onu halletmeliyim pazartesi günü.Annemler abinle fizik çalış ya da kursa git diyor.Aldığım berbat nottan sonra annemler de kuşkulandı tabi fizik bilgimden.Sayısal konusunda hiçbir zaman mükemmel olmadım ama fiziğin sayısalın da ötesinde mantık dersi olduğunu düşünüyorum.Matematik gibi değil formülü bildikten sonra iş bitmiyor bir de doğru yerde doğru formülü uygulaması var işte onu da mantık ayırt edebiliyor.8.sınıfta kuvvet ve hareket konusunda herkes ağlarken ben takır takır çözerdim aslında.Galiba insanları yaş almasıyla mantığı da değişikliğe uğruyor ya da bahane bu.,bilemiyorum.

Fizik mizik demişken bilimle ilgilenir misiniz?Ben fazla değil.Daha çok sanatı seviyorum.Benim gibi ağlak duygusal bir insandan da bu beklenirdi dimi...sanat hep daha çekici geliyor bana,daha keşfedilebilir.Çünkü bilimle ilgilenirken gidebileceğin 1 nokta için çalışırsın fakat sanatta o 1 noktayı genişletmeye bakarsın.Bunu bilimin bir eksikliği olarak da söylemiyorum sadece ortada dünyayı oluşturan iki mükemmel şey var sanat ve bilim.

NE ALAKA ŞUAN BUNLAR.

Haftalar boş geçtikçe buraya yazacak bir şeyim kalmıyor yahu.

Dün abimle 2 korku filmi izledik.Ben tam bir korku filmi manyağıyım.Salak bir şekilde korkmaya,korkutmaya bayılıyorum.Çok eğlenceli ve komik geliyor.Birinin ismi Salgın diğerinin  de Palyaçoydu.Palyaçolardan nefret ederim bu arada çok korkunçlar ya..hele abim en büyük fobisi.Fakat yine de izledik filmi palyaçoların tarihinden falan da bahsediyor siz de korkuyorsanız haksız değiliz yani normalde ilk palyaço çocukları kışın ormana kaçırıp yiyen bir canavarmış;ya da film uydurması :S

Bu kadar LAKIRTI yeter boş boş konuştum yine koca bir sıfırlık hafta geçince....

Aklıma bazen yazı fikri gelmiyor,benden istediğiniz bir şeyler var mı?Bir sınır koymuyorum şunu yazın deyin denerim.



çok mantıklı bir resim değil mii??? 1.si ben yüzde bin beş yüz


                                                                                   

6 yorum:

  1. "Çünkü bilimle ilgilenirken gidebileceğin 1 nokta için çalışırsın fakat sanatta o 1 noktayı genişletmeye bakarsın." vayy etkilendim

    YanıtlaSil
  2. Anıl Japonca'dan Türkçe'ye çevirilerde neden 'yürek' kelimesi kullanılıyor? Animeler ve kitaplarda, hiç kalp dendiğini duymadım. Yürek, neden?

    Ben konu sipariş vereyim miii?

    Hadi bize yaz mevsiminde seni mutlu eden, içini kıpır kıpır eden şeylerin bir listesini yap?

    Azcık keyiflenek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dukujucum hiç dikkat etmedim desem :D Ama şöyle tahmin ediyorum ki hani yürek daha manevi manalı deyimlerde vs daha çok kullanıyolar ya.Kalp organ olarak daha yaygın manevi şeylerde tam duyguyu çeviride veremeyebilir.

      Olabilir bak o 2. sipariş kabul edilmiştir!

      sevgiler xoxox

      Sil
  3. 12.sınıfa geldim, fizik notlarım hala 60'ı geçemedi...
    Dediğin gibi tamamen mantık ile alakalı. Göremeyince olmuyor. Umarım halledersin fizik dersini :)
    Ben de bir yazı sipariş edeyim mi? :)
    Japonya ve Japonca hakkında bir şeyler yazar mısın? Ben de oldukça meraklıyım. 12.sınıf bittikten sonra Japonca öğrenmeye başlamayı düşünüyorum. Daha önceki yazılarda bahsetmiştin fakat biraz daha okumak istiyorum senden:)
    Şimdiden teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yey doğru demişim o zaman!^^

      Tamamdır bu sipariş de kabulüm.Farklı içeriklerle Japonca hakkında bir şeyler yazabilirim ya da Japonyayla.Sizi sıkmamak için güzel bir başlık bulana kadar düşünüp araştıracağım :)

      Önemli değil sevgiler xoxox

      Sil