15 Haziran 2016 Çarşamba

Homofobi Öldürür!


Orlando'da eşcinsel barda yaşanan 50 insanın öldüğü üzücü saldırı olayını duymayan kalmamıştır.Sonrasında edilen yorumlar o kadar sinirime dokundu ki anlatamam.Duramadım,üzerine biraz yazmak istedim.

Ülkemizdeki yobazların olaya karşı tutumu kan dondurucu.Oh iyi oldu diyen mi ararsınız hadsizce sevinen mi hepsinden azar azar var bu memlekette.Neyin hırsında bu millet anlamıyorum.Ne tür bir canavarsınız?

Daha önce de homofobi ve eşcinsellik üzerine bir şeyler yazmıştım diye hatırlıyorum.Yine de bana fikrimi sorarsanız LGBTİ'nin desteklenecek bir şey bile olduğunu düşünmüyorum.Heteroseksüelliği destekliyor muyuz?Hayır o zaman insanın varlığından gelen eşcinselliği neden normal olduğu halde farklı bir şeymiş gibi destekliyoruz?Onları desteklememiz,korumamız gereken şey homofobikler,cinsel kimlikleri değil.

Belki şuan bu yazıyı okurken bazı homofobikler dini veya ahlaki şeylerden ötürü sinir olabilir bana.Dini kısma pek girmeyeceğim ama bir müslüman olarak dinimizde kulla Allah arasına kimsenin girmeye hakkı olmadığını belirtmek isterim.Yani önüne gelene ahlak dersi vermek,ahkam kesmek Allahın kitabında yazmıyor,yasaklanıyor.Ahlak açısından da söylenen şeyleri anlamsız buluyorum.Bu elma seviyorsun diye armut sevene ''iğrenç'' demek kadar absürd.Rahatsızlık duyan beyinleri ANLAMIYORUM,ANLAMAYACAĞIM.


Neden iki adamın el ele tutuştuğunu görmek yerine silah tutmalarını tercih ediyorsunuz?

Aslında biliyor musunuz onları en çok anlaması gereken yine müslümanlar.Hepimiz dünyada yayılan islamofobiden rahatsız değil miyiz?Batıyı bu yüzden eleştirmiyo muyuz?En iyi empatiyi  yine bizim kurup saygı göstermemiz lazım.....Ama nerde bu düşüncesizlikle..

Hakkımda bu yazıdan sonra düşünülecekler de umrumda değil ama son olarak şunu söylemek istiyorum.Siz bugün başkalarının hakkı için susarsanız yarın siz haksızlığa uğradığınızda bir bakarsınız ki size yardım edecek kimse kalmamış.


Bir de homofobik parazitler Onur Yürüyüşünü tehdit etmeye başlamış.Siz de sahip olduğunuz hürriyeti başkalarıyla paylaşmak istiyorsanız şuraya bir imza atın: tık







2 yorum: