15 Eylül 2016 Perşembe

Tatlı Geçen İki Gün,Şeker Toplama,Yeni Kanken - Günlük Kıvamında


  Salı ve Çarşamba günleri kahveden alınan ilk yudum,sıcacık kurabiyeden alınan ilk ısırık kadar tatlı ve huzurlu geçti.

Salı günü ailecek AVM'ye gittik.Çanakkalede alışveriş merkezi olarak en büyük 17Burda diye bir yer var.Üstü açık,çok büyük olmasa da forum gibi bir yer.Ayda bir iki kez mutlaka yolumuz düşüyor.

Malum Bayramdayken küçük kardeşim Pınarı eğlendirmek istedik.Oyun yerlerine gittik aralıksız bir saat Pınarla bir olup çocuk gibi eğlenip saçma sapan şeylere gülümsedik.Hatırlıyorum da biz bayramlarda şeker toplayarak mutlu olurduk.Zaten yaşadığımız yer çok küçük olduğundan avm ne bilmezdik.Sabahın erken saatlerinde herkes en güzel çantasını alır şeker toplamaya inerdi ve şu çok önemliydi HANGİ GRUPLA ŞEKER TOPLAYACAKSINIZ? herkes yerini yurdunu bilir kendi arkadaşıyla takılırdı.Birbirini sevmeyen gruplar fazla toplama yarışına girerdi.Herkes hangi ev para veriyor hangisi ucuz şeker veriyor hepsini aklına not ederdi :'D Size tavsiyem kapıya gelen çocukları sakın ha hafife almayın!^^


Oyunumuzu bitirince annemle kahve içmeye bir mekana geçtik.Bu fotoğrafı da annem çekti ve kendimi asla beğenmedim yine de atasım geldi...


Mocha benden daha güzel çıkmış 


Gözüme estetik gelen her şeyi fotoğraflamazsam ölürüm.


Çarşamba günü de bizim aynı arkadaş grubuyla avm'ye geldik.Aslında avm'ye gelmeyi pek istemesem de Şevval'i kırmak istemedim ne zamandır istiyordu.Yine aynı şeyleri yaptık sayılır.Oyun oynadık,yemek yedik,kahve içtik ve burada yaşayanlar bilir,yeni kordonun oralara doğru yürüyüş yaptık.


En güzel Türk Kahvesi yapan yer kesinlikle Kahve Dünyası,imzamı atıyorum!


Bilmeyenler için artık benim de şu meşhur Kanken çantam var! Tumblr açtığım günden beri görüp görüp istiyordum.Fakat fiyatları internette çok pahalı ve çantam olduğu için lüzumsuz görüyordum.Bir gün yine bizimkilerle takılırken Melike bir çantacı da gördü.AĞAĞAĞA KANKEN dediği gibi kendimizi mağazaya attık.Fiyatı 240 falan beklerken kadın ''Öğrencilerin almasını istediğim için fiyatı 150tl ve iki tane kaldı elimizde.'' dedi.Kadına mutluluktan resmen sarılacaktım.Ertesi gün ben bunu aldım Melike de morunu.


Haftanın güzellikleri de bu şekilde motivasyonum da level arttırdı.

Okul dönemi gelsin istemesem de hazırım..yani galiba...umarım...


                                                                    










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder