18 Ocak 2017 Çarşamba

Kalbimi Kazanmak 💫 #17Çelınç (2)


 Çelınç'ın 2. isteği : Kalbini kazanmanın 5 yolu.

Bunu madde madde yazarsam komik durur diye düşündüm.Sanki kalbimin reçetesini veriyordum da küstüğüm,sevmediğim kim varsa benimle iyi olabilir bu 5 maddeden sonra gibi durabilirdi :'D

Benim kalbimi kazanmak kolay aslında.Aşırı trip atan biri değilim.(Evet kıskancım ama tam belli ederim,sakız yapmam) Gerçi şimdi bu kalbini kazanma olayı o kişinin ne yaptığına da bağlı.Gerçekten kırılmışsam çok affedici biri değilim.Affetsem bile unutmam.Yani bu tam olarak kincilik değil..kin tutsam ohoo..sadece yaşadıklarımı ve yaşatanları çabuk unutamıyorum.Kötülüklerini istemiyorum ama sadece unutmuyorum.

Mesela kalbimi kazanmak için çok minik bir cümle olan ''Özür dilerim.'' yeterli olabilir.Hislerine bu tarz konularda kulak veren biriyim.O kişinin özrü o an çok samimi geldiyse sarılırım bile...Ya da pozitif düşünürsem soruyu: kalbimi kazanması için o insandan pozitif enerji almam lazım.Çok inanıyorum bu enerji işine.Hiçbir şey yapmasın bana bi insan, enerjisi kötü geliyorsa sevemem onu kolay kolay.Belki çok gaddarca ama ne yalan söyliyim pek de yanılmam.

Dürüst insanlar her türlü kalbimi kazanabilir.Dostlarımla da tam olarak bu yüzden dostum zaten.Hepsine karşı duygularımı dürüstçe söyleyebiliyorum,onlar da bana söyler.Pişmanlık da kalbimi kazandıran bir diğer şey.Bu aslında acıma duygumla ilgili bir şey de.Biraz da zayıflığım.Üzülen insana dayanamıyorum.Bana ne yaptığını hemen unutabiliyorum.Pişman olduğunu hissettiğim an affedesim geliyor...o anda mantığımı devreye sokmaya çalışıyorum.Kalp bazen kendi bildiğini okuyan salak bir ergen oluyor.Mantık da onun annesi gibi...tehlikeye gittiği an durdurabiliyor,nasihatlar veriyor.

Bu şekilde cevap verebildim soruya.Aslında karışık oldu cümleler ama hem negatif bir olaydan sonra kalbimin nasıl kazanılabileceğini hem de sadece iyi geçinmek adına kalbimin nasıl kazanıldığını açıklamaya çalıştım.

Özetlersem reçetesi yok.Sadece o anki aldığım enerjiye ve kişinin doğallığına,dürüstlüğüne bağlı.Tabi bu gerçekten kalbimin kırılmadığı bir olay ise.Eğer gerçekten kalbim kırılmışsa genelde o kişiye karşı kabuğuma çekilirim,ikinci şans nadir ve zor; hayat kısa.


2 yorum:

  1. ya buralara madde madde yazmayı bırak, deli damgası yemeyeceğimi bilsem kendi beş maddemi alnıma yazıp gezesim geliyor benim.

    hatta altına da büyük harflerle böyle "BAKIN ASLINDA HİÇ DE ZOR DEĞİLMİŞ!" yazsam falan :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes madde madde yazmış okuyunca ''yoo böyle de saçma durmamış'' dedim ^^

      Alın yerine tişört de olur bak, hem daha az deli damgası yenir :'D

      Sil