14 Mayıs 2017 Pazar

Yazılı Haftası,Kafamın İçindekiler ✨


 Heyz!

Yorgun bir haftanın sonundan,daha da yorucu bir haftanın başından yazıyorum.

Yazılıların 1. haftası bitti.Önceki notlarıma kıyasla çok iyi yapamadım.Ölümüne çalışmadım ama elimden gelenin en iyisini yaptım.Gerçi şu an bütün notları bilmiyorum ama tatmin olacağım notlar gelmeyecek.Bazen okulu fazla önemsemem yanlış diye düşünüyorum.Özellikle notları.Fakat önemsememin sebebinin düşük veya istemediğim not olmadığını hatırlıyorum,emek verdiğim şeylerden istediğimi alamayınca çok üzülen biriyim.Tam olarak not konusunda da bunu yaşıyorum.Alışmak lazım, hayata ne verirsen onu alıyorsun almasına ama zamanına karar verecek olan sen değilsin.Belki yazılıya çok çalıştın ama berbat yaptın ama bir iki sene sonra gireceğin sınavda yapacağın nete katkı sağlayacak bir çalışma olmuştur.Kim bilir?

Üzerimde resmen bir yük var.Bitkin geziniyorum.Alerji hapı almaktan,sabahları saatlerce hapşurmaktan berbat,mutsuz bir halde uyanıyorum.Cidden o halimi görseniz acırsınız bu ne diye.Tipsiz,dağınık,sümüklü...

Bu haftamı da çekilebilir kılan güzel şeyler de yaşandı.

Öncelikle çokzel yeni Japonca parçalar keşfettim.Ders çalışırken öylesine japanese songs tarzı bir şey yazdım random listeye aldım ve dinlemeye başladım.Sevdiklerimi beğendim, tam bir o ses türkiye jurisi edasıyla yeni ve güzel mi güzel şarkılar elde ettim! binimlesiniz! Sizinle de paylaşayım hadi ^-^

(Ops..10'u geçik paylaşmak istediğim şarkı olduğunu fark ettim.Japonca Şarkı Önerileri adlı bir yazı yazacağım.Şarkılardan da bahsetmek geldi içimden..bakalım haftaya yazacağım!)

Diğer güzel olaysa Liselerarası Müzik Yarışmasına gittik.Öncekinden de eğlenceli geçti.Bu sefer daha çok eşlik ettim ve ayağa kalktım.Okulumuzun grubu da çok daha iyiydi.Kostümler,şarkı seçimleri,yeni çalmaya başlayanlar.Hepsi çok güzeldi! Az kişilik bir okul olmamıza rağmen ellerimiz kopana kadar alkışladık ve bağırdık,herkesin kafasını arka sıralara döndürmeyi başardık,yayy!

Hııı bir de sense8 ikinci sezon başladı.Bir anda 10 bölümü attılar heyecandan ağlayacaktım.Aşığım bu diziye,bağımlısıyım,onlardan biri gibiyim.Şuanda bu yazıyı da ''what's up'' ı dinleyerek yazıyorum.7.Bölümdeyim,dün bütün gün işi gücü bırakıp dizi izledim.Hala etkisindeyim,her şey aşşşşırııı heyecanlı gidiyor!

What's Up - 4 Non Blondes : tık 

Ve ve bugün manidar gün,anneler günü! Sabah elektriklerin olmamasını da bahane ederek kahvaltı yapmaya çıktık.Anneme hediye almadık çünkü kendisinin seçmesini istedik.Saat alacak büyük ihtimal,henüz nasıl bir şey alacağına bakınmakta...ona sahip olduğum için çok ama çok şanslı hissediyorum.İyi ki onun çocuğuyum,iyi ki o benim annem xox


Ben ders çalışmaya kaçar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder