25 Aralık 2015 Cuma

2016 İstekleri-Yılbaşı!


Evet 1 yıl daha yaşama mücadelesinden galip çıktık.Koskoca bir seneyi bütün gücümüzle itekledik.Şimdi sıra 2016'da!

Benim için 2015 yenilenmenin,bilgiyle aydınlanmanın ve gerçekliğe ulaşmanın yılıydı.Hazırlık sınıfı bana çok ama çok şey kattı.Öncelik iyi bir İngilizcem oldu,dünya tatlısı bir öğretmene,ablaya sahip oldum.Olgunlaştım.Olaylara çok yönlü bakamayan çocuksu kimliğimden kurtulup daha çok araştırmayı,öğrenmeyi seven biri oldum.Geliştim işte,kabuğumdan çıktım.

Ve o klasik cümleyi kuruyorum şuan ''GEÇEN SENE ÇOK APTALMIŞIM''

Her sene değişiyoruz ve hayatımıza bir şeyler katıyoruz sizce de bu mükemmel değil mi?Her sene diyorum ki herhalde bundan sonra bir şeyim değişmez sonra hooop en olmayacak yerden fikirlerimin beli kırılıyor.Bu sefer net bir şey söylemeyeyim ama bu dünya görüşü beni bir 5 yıl daha idare edebilecek derecede ^^

Daha dün gibi 2009'da kutladığımız yılbaşını hatırlıyorum.Babamın işi nedeniyle bir yemeğe birazcık mecburi katılmıştık.Bütün gün koşup oynamıştım.Yılbaşı ağacının kenarlarına konulan çitleri bütün yasaklara rağmen aşıp o çok beğendiğim süsleri deyim yerindeyse araklamıştım.Banane herkes yapıyordu tek ben değildim!

Bir de dansöz çıkarmışlardı gecenin sonlarına doğru.Tam bir faciaydı.Kadın işini yaparken bir anda çocukların yerlere dağıttığı süslere takılıp masanın birinin üstüne devrilmişti.Şimdi olsa gülebilirdim ama küçükken acımıştım.Normal insanlarda tam tersi olmaz mı bu ya?

Her neyse şimdilik eski yılları tekrar bakma şartıyla bir rafa kaldıralım.

2016 İsteklerim:

  • Bloğum için minik adımlardan oluşmuş dev bir büyüme!
  • Uzakta olduğum arkadaşlarımla her yıl olduğu gibi bu yıl da görüşebilme imkanı.
  • 9.Sınıfı en başarılı şekilde bitirme.
  • Daha fazla kitapla tanışma!(Belki bir liste yapar sizinle paylaşırım)
  • Japonca A1 seviyesindeki eğitimimi tamamlama.
  • Yapmaya cesaret edemediğim ama istediğim şeyleri gerçekleştirme.
  • Seyehat etmek,özellikle yurtdışı!(Avrupa)
  • Yüzmeye 2. bir queen back dönüşü daha!
  • İnsanlara karşı daha az verici olma.
  • Geçen seneden daha üretken ve yapıcı olma.
  • Her şeye rağmen pozitif ve inançlı olmayı başarma.
  • Odamın dekorunu güzelleştirme.
  • Bir evcil hayvan sahiplenme.(KEDİ KEDİ KEDİ!)
  • Daha fazla yoga yapma,bu vücut gelişecek!
  • Daha adaletli ve güvenli bir ülkede yaşama.
  • Okullardan nefret etme duygumu yarıya indirme u_u
  • Uzun süreli yabancı bir mektup arkadaşı edinme!
  • Profesyonel bir fotoğraf makinesi
  • Bütün çocuk,kadın,masumlar için daha fazla gülümseme
Galiba bu kadar.Zaten yıl içinde bunların sayısı 648884 olacağından bu kadarı yeterli ^^

Başka ne diyeyim?Hepinizin yeni yılı size mutluluk,sağlık ve başarı getirsin.Kalan şeyleri zaten çalışmanızla elde edersiniz.Kendinize güvenin positifliğinizi kaybetmeyin!


Bir yılbaşı klasiği daha ^^

Filmin ismi: Mean Girls










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder