9 Aralık 2015 Çarşamba

Kitaplarla Aram Ne Alemde?


Okul başlayalı daha ancak 2 kitap bitirdim ve 3-4 tane de başlayıp başlayıp sıkılıp bıraktım.Doğruyu söylemek gerekirse ben biraz üşengeç bir kitapkurduyum.Kitaplar için zaman yaratabiliyorum ama o zamanda isteksizsem veya canım istemiyorsa yapmıyorum.Kitapları ödevim gibi görmüyorum,onlar benim bulunduğum dünyadan uzaklaşıp soluk aldığım yerler.Bu kadar felsefe yeter u_u


Annemin kitaplığından aldığım 12 tane tarihi denemeyi konu alan bir kitap.Başlıktan da anlaşılabileceği gibi tarhteki önemli olayları ele alıyor.Kitabı çok beğendim bir iki günde yarıladım fakat yazarı biraz taraflı buldum.Fatih Sultan Mehmete vandal,iki yüzlü diyor.Bu kitabı yazmadan önce subjektifliğini bir kenara bırakıp Avrupa Tarihini ırkının etkisinde kalmadan araştırmalıydı.Fakat tekrar söylüyorum anlatış vs. çok ama çok güzel;bilgilendiğimi hissediyorum.

Annemin kitaplığından bir de hepinizin bildiğim ''Simyacı'' kitabını aldım.5.Sınıfta okuduğumu hayal meyal hatırlıyorum ama tekrar okuyasım geldi.Böyle bazı kitaplar hiç yaşlanmaz hep aynı tadı verir ya bu da o klasiklerden biri.

Bu ikisini bitirdikten sonra daha önce aldığımı gösterdim ''Deniz Feneri Yolu'' kitabını kendimi zorlayarak okuyacağım.Debbie Mocomber kitaplarını artık o kadar okudum ki bu biraz kabak tadı verdi.Yine bir kadının hayatı yapay basit bir anladım...sıkıcı :/

Almak istediklerime gelirsek şöyle mini bir liste çıkarabilirim:

Modern İnsanın Kutsal Kitabı ''Dünyayı değiştirmenin 365 yolu!''

Kısa Dünya Tarihi ''Bu kitabı bitirince genel dünya tarihi hakkında her şeyi biliyor olacaksınız!''

Evet bu aralar bu tip tarih kitaplarına merak saldım ^^

Bülbülü Öldürmek/Resmen okuyacağım okuyacağım deyip elli defa bıraktım.Bu sefer gerçekten istiyorum.

Daha aklımda olanlar vardı fakat not etmediğimden unuttum.Az çok ne tarz sevdiğimi anlamışsınızdır.(Biyografi-Otobiyografi-Tarih-Roman-Dram) Eğer bana önerileriniz varsa lütfen herhangi bir yerden yazın u_u










2 yorum:

  1. Simayciyi ben de okudum fazla abartilmis bir kitap gibi geldi ama yine de gayet begendim
    Gecen yaz "Inci" yi okumustum dun toplarken kitapligi elime geldi okumadiysan omumalisin kesinlikle
    Suan uc kitap okumaktayim, biri ders icin biri ingilizc digeri turkce
    Albert camus-veba
    Partick Süskind- koku
    Murathan Mungan-Cenk Hikayeleri
    Hepsi cok guzel basladi
    Ayrica
    -puslu kitalar atlasi
    -gorunmez canavlar
    Kesinlikle okuman gereken kitaplar


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsimleri çok ilgi çekici Kokuyu-İnciyi-Vebayı biliyorum göz atmıştım;önerilerin için çok teşekkür ederim not ettim :)

      Sil