17 Ocak 2016 Pazar

Haftanın Güncesi #3 (Yeni Planner,Hediye,Tembellik)


 Kitap yazmaya yavaş yavaş alışmaya çalıştım dün.Sporcular antreman yapmayınca nasıl canı acıyarak sporunu icra ediyorsa ben de öyle hissettim.Yok arkadaş eskisi gibi düşünemiyorum.Huldufolk'u yazarken aklıma o kadar çok şey gelirdi ki yazarken bir sürü yazım hatası yapardım düşünmekten.

Yine de pes etmek yok.Potansiyelimin ne kadar zaman zaman tereddüt yaşasam da farkındayım,bunu yapabileceğime inanıyorum.İhityacım olan tek şey şu 15 günlük tatil.Oturacağım,düşüneceğim ve güzel güzel yazacağım.Seviyorum bu işi ya..kitaplar benim oluşturduğum bir dünya,''benim''.

Bu haftanın en güzel olayı Haktan'dan gelen kargomdu.Bir anlaşma da yaptık.O bana bu yıl her ay bir kargo gönderecek ben de ona seneye her ay kargo göndereceğim.Aklıma yattı bu iş.Biliyorsunuz ki anıları severim.


Kocaman bir planner'ım oldu.Ne kadar sevindim anlatamam.Zaten fazlasıyla ihtiyacım vardı;nokta atışı oldu bu hediye ^^

Perşembe günü Şevval'in doğum günü için bir gömlek tasarladık.Buram buram hatıra kokuyor :') 


Korktuğumuz olmadı,Şevval çok beğendi ve anlamlı buldu!

Ders konusunda tembeldim.Elimi kaldıracak halim yok nasıl test çözeyim?

Fakat bir yerden başlamalıyım şu test çözme temposuna.Ben hiçbir zaman sadece yazılılar için çalışan bir öğrenci olmadım ve bu mantığı çok saçma buldum.4 Sene sonra hayatımı belirleyecek bir sınava gireceğim,erken bile olsa bunun farkına varmam gerekiyor.9. Sınıfta çalışmadığı için pişman olanları görünce daha da bir farkına varıyorum.

Şimdi yemek yiyip test çözeceğim.Daha sonra da Haktan'ın önerdiği Minimalist bir youtube kanalına bakacağım.Minimalizm azla yaşamak gibi bir şey.Azdan kastım ihtiyaç fazlasını hayatta bulundurmamak.Tüketmekten başka bir işe yaramadığını hisseden insanların uygulaması gerek diye düşünüyorum.Yani hemen hemen hepimizin :)

Neyse bir haftayı daha devirdiğim ve haftanın güncesini yazdığıma göre toz olabilirim.

Görüşürüz xoxox


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder