4 Ocak 2016 Pazartesi

Haftanın Güncesi #1


 Sınavlar bu hafta bitiyor! Bu yüzden rahat mı rahatım.Cumartesi günü eğer yapıyorlarsa ramen yediğimiz aynı kafede suşi yiyeceğiz ve Delibal filmine gideceğiz.(Film arkadaşlarımın isteğiydi uyum sağlıyorum ^^)

Artık School Survivor'a minik bir mola dedim.2.dönem yazılı haftaları yaklaşınca tekrar başlar,ne dersiniz?

Sadece dersler yok dedim hayatta.Yani en azından benim bir haftam sadece derslerle geçmiyor.Bu yüzden kendimi yazı yönünden bu kadar sıkmak istemedim.Bundan sonra düzenli yazacağım haftalık bir günlüğüm olacak adını da ''Haftanın Güncesi'' koydum.

Bu hafta önceki yazıda da yakındığım gibi inişli çıkışlı bir ruh halim vardı.Ben bile bilmiyorum 3 dakika sonra nasıl hissedeğimi.Büyümek,ergenlik zor işler.İstediğiniz kadar dirençli,olgun,positif olun bünye dayanmıyor bir müddet sonra.

Son yazılılara doğru çalışma isteğim de azalıyor.Hatta kalmadı bile.Sadece 1-2 saatlik çalışmalarla giriyorum sınavlara.Biliyor musunuz notlarım bir tık daha yüksek.Bunu az çalışıyorum şanslıyım değil de bir şeyleri kafamda otutturmuşum şeklinde yorumluyorum.Günlerce çalıştığım matematik yazılısından 80 almıştım şuan sadece son gece bir tekrarla 97 aldım.Eee dediğim gibi her şey adım adım sonra büyük sıçrama!

Yaklaşık bir hafta önce bir mum almıştım.Normalde yılbaşı gecesi yakacaktım ama odam işgal altında olduğu için sonraya sakliyim dedim.


Benimki vanilyalı olanlardan.Yaktıktan sonra kokusu daha az gelmeye başladı.Kapalıyken daha çok kokuyordu sanki.Kokmasa bile çok hoşuma gidiyor görüntüsü.Tabi ev hediyesi olarak gelen minik meleğim de bu huzurlu ortamı tamamlıyor.

Mumu yakınca mavi ışık olmaz dedim çalışma lambamı taktım.Huzur dolu bir ortam oldu.Kendimi çok daha ''çalışıyor'' hissettim.Ambiyans önemli tabi :)

Gelsin artık cuma,çok çok güzel bir şeye başlamak için güzel bir adım atacağım.Size desem mi sürpriz mi olsa?

B şıkkı diyorum,sürpriz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder