28 Ocak 2016 Perşembe

''Özgürlüğe Mahkum'' Kitap İncelemesi


 Sonunda bitirdim şu kitabı.Çok beğendiğim sözler olunca içinde sizinle de paylaşmak isterim.Bundan sonra da okuduğum kitaplardaki güzel sözleri,fikirlerimi sizlerle paylaşmayı düşünyorum.

Kitaba başlarken pek beğenmemiştim ama olayı kavrayınca bayıldım,bitsin istemedim.Gerçekten de tam bu yüzden yavaş okudum.

Kitapta Libertad adında bir kadın Meksika Kadın Hapishanesine düşüyor.Herkes yıllarca neden orda olduğunu merak ediyor ama hiçbir şekilde söylemiyor.Artık o da bıkmaya başlayınca bir kütüphane klübü kurup kendi hikayesini alakasız kitaplar alarak okuyormuş gibi yapıp anlatıyor.Kadınlarının çoğunun da okuma yazması olmadığı için şüphelenmiyor.Böylelikle de kitap boyunca ara ara neden tutuklandığına dair hikayeleri ve hapishane yaşamını anlatıyor.Okurken kendimi o kadın koğuşunda hissettim.Sanki kütüphane klübünün daimi üyelerinden biri gibiydim.











Kitap okumaya,zaman harcamaya,hayalini kurmaya değer.

Özgürlüğü bana tekrar tanımladığın içib teşekkür ederim Yağmurlu Kız.

Dipnot: Kitap önerilerinizi yorumlarda beklerim,biyografi ilk tercihim ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder