9 Temmuz 2016 Cumartesi

Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka-Anime



Yılın 6. animesiyle de tanışmış,kaynaşmış oldum^-*

Yine muhteşem ve ötesiydi.Galiba şansıma hep güzel animeler izliyorum,kötüsüyle henüz karşılaşamadım!

Konudan hemen özetleyerek bahsedeyim;

Tanrılar canları öbür dünyada sıkılmaya başladıkları için bir kule yaratarak buraya canavarlar göndermektedir.''Maceraperestler'' denilen savaşçılarda mensup olduğu ailelerle (Tanrılara ait.) bu kulede kat çıkara canavarlardan para düşürmektedir.Başrolümüz Cranel ise dramatik bir çocukluktan sonra maceraperest olmaya karar vermiştir.Bunun için bir sürü Tanrının,ailenin kapısını çalar ama hiçbiri kabul etmez.En sonunda Tanrıça Hestia olmayan ailesini Cranel ile oluşturmaya başlar.

Olaylar devamında fantastik,dram arası gide gele gide gele gelişiyor.Anime sözlüğüne göre bu tip serilere harem deniyormuş.Kuzenimden öğrendim.Yani şöyle ki bu başrol çocuğumuz Cranel'e bütün hanım kızlar aşık,bunu pek sevmedim sanırım ama bol bol komik sahne var bununla ilgili :>

Karakter Analizlerim:

Bell Cranel





Başrolümüz işte kendileri.Dünyalar iyisi bir çocuk.Hatta bu birazcık saflık derecesinde.Bazen kendini insanlar için o kadar tehlikeye atıyor ki anime boyunca ''baka,baka'' diyebilirsiniz.Yine de her zaman yanı başımda olsun diyebileceğimiz arkadaş türünden.Çok sevmekle beraber Natsumeye de benzettim.Sanki onun savaşçı olmuş hali gibi bir şey.


Hestia


Mitolojide aile tanrıçası olarak geçen Hestia!

Cranel'i sevip tanrıçasını sevmezsem ayıp olur diye düşündüm.Onu da sevdim.Cranal'e sırıl sıklam aşık.Rakip de tanımıyor,onu bir kızla görünce kendinden geçiyor :x Açıkçası ben de Hesita&Cranel aşkından yanayım!

Diğer tanrılardan farklı olarak nazik ve egosuz oluşu onu sevme nedenim oldu.

<3

Ryu Lion


İlk bölümlerde normal garson bir kız olarak tanıyacağınız bu elf  aslında çok güçlü bir maceraperest.Bilek gücünün yanında sadakatli ve iyi yürekli oluşu beni kendine çekti 

xoxoxoxoxoxoxo


Bete Loga


İlk kez serseriliğiyle ön plana çıkan bir karakteri sevdim.Aslında çok repliği de yok ama nedense bana cana yakın ve gerçekçi geldi.

Diğer karakterleri ve animeyi detaylı tanımak için: tık


Dikkatimi çeken,benim sevdiğim karakterler bu şekildeydi.İzleyip seversiniz umarım :*








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder