15 Temmuz 2016 Cuma

Akame ga Kill! - Anime


 Nagi no Asukaradan bile çok sevdiğim bir anime oldu,düşünün!!!

Ya kurgusu,karakterleri vs. o kadar güzel ve gerçekçiydi ki hatta bitirince ''Ben bunu blogda nasıl cümlelerle anlatıcam şimdi?'' diye düşündüm.Hatta hemen yazmak yerine dövüş kısımlarını 2-3 kere daha izledim.Evet diğer favorim olan animelere göre psikopatın bol olduğu kanın eksik olmadığı bir animeydi fakat duygusallık yine bosboldu 2 kere ciddi anlamda ağlattılar beni :') 

Tatsumi adlı bir çocuk ve iki arkadaşı köylerine zenginlik getirmek için yaşları geldiğinde sırtlarına çantalarına alıp yola çıkarlar.Yolda Tatsuminin arkadaşları haydutlar tarafından kaçırılır.Yoluna tek başına devam eden bu çocuk aslında hayalini kurduğu bu imparatorluğun o kadar da güzel olmadığını askeri şubede reddedilip ardından da dolandırdırıldıktan sonra anlar.Fakat dahası da vardır.İmparatorluk aslında halka acı çektirmekten zevk alan,para avcısı insanlar tarafından yönetilmektedir.Buna karşı olan devrim ordusu ve imparatorluk silahlarıyla (zamanın imparatoru ölümlü olduğunu hatırlayınca 48 tane efsanevi silah ürettirmiştir bu silahlar da ülkenin dört bir tarafındaki savaşçıların eline geçmiştir) güçlendilirmiş Night Raid adı verilen özel bir grup da vardır.Tatsumi onlarla tesadüfen tanışır ve aralarına zorla da olsa katılır.Devamın da konu bu özel ve güçlü grubun imparatorluğu devirme hikayesini,arkadaşlık ilişkilerini ele alıyor.

Animenin en sevdiğim yönü ön yargıyla izlenilememesi oldu.Hiçbir şey belli değil bu animede kimin öleceği,yaşıyacağı,kim kimi seviyo kim daha güçlü..sadece izleyip öğrenebiliyorsunuz.

Diğer bir güzel yanı da aynı içinde bulunduğumuz dünyayı anlatıyor olması.Karnı yemekten büyümüş yöneticiler, sefil çalışanlar ve sırf buna karşı çıktığı için hain gibi gösterilen gerçek kahramanlar.

Karakter Analizlerim:

Bu anime için bunu yapmam çok zor ama yine de 3 tane favori çıkardım ondan önce de bütün Night Raid üyelerini kısaca tanıtacağım;


2.Tatsumi

Konuda adı geçen başrol.Mükemmel bir şekilde kılıç kullanibiliyor ve daha sonlaralı 5. fotoğrafta gördüğünüz karakterin zırhını alıyor.

4.Leone:

Tatsuminin her zaman abla diye seslendiği ama ona hep çok daha sıcak davranan tatlı mı tatlı bir kadın.İmparator silahı kısmen aslana dönüşebilen vücudu,aynı zamanda kendini de yenileyebiliyor.

6.Bulat

Homoseksüel bir savaşçı.Grubun her zaman direği gibi duruyor.İmparator silahı üzerindeki çok kullanımlı zırh.

7.Lubbock

Grubun haylaz çocuğu.İmparator silahı istediği gibi kontrol edebildiği misinalar.

8.Chelsea

Gruba sonradan dahil olan sert sözlerinin altında geçirdiği acılar yatan iyi yürekli bir kız.İmparator silahı şekil değiştirebilmesini sağlayan bir çanta ve zehirli olduğunu düşündüğüm bir iğne.

9.Susanoo

Gruba Chelsea ile beraber dahil olan görünümünün aksine titizlik manyağı güçlü mü güçlü bir adam.İmparator silahı silindir şeklinde dönebilen keskin bir alet.

10.Najenda

Grubun başkanı olmasına rağmen daha pasif kalan eski bir komutan.İmparator silahı var mı emin değilim ama kolunda  özel bir güç olduğu kesin.

Şimdi saymadığım diğer 3 favorime gelelim:



1.Akame


İlk gördüğüm an bu kız benim favorim olacak dedim.Rei Hinoya sizce de aşırı derecede benzemiyor mu?Hani şu mars koruyucusu olan Koç burcu xoxoxo

Görünümünden çok karakterini de benzettim.Onun gibi arkadaşlarına aşırı korumacı ve adaletin savaşçısı görevini üstlenmiş gibi.Bence Tatsumiden de çok başrol bu kız.İmparator silahı elindeki kılıç.Bir kesiği bile insanı öldürmeye yetiyor.Ayrıca aşırı da hızlı.Bu silaha sahip olmak isterdim!

3.Mine


İlk dikkatimi çeken her şeyi delip geçebilecek güçteki silahı oldu.Daha sonra karakterini de sevmeye başladım.Aslında gıcık bir kız çocuğu gibi davransa da arkadaşlarını içten içe hep seviyor ve koruyor.Tatsumiyle atışmaları efsane komikti ^^

Ayrıca Pınarın da favorisi galiba onun sebebi benden farklı olarak pembe olması! 


5.Sheele


Görünümünü en çok sevdiğim karakter oldu.İlk başlarda biraz psikopat olduğunu sansam da hayat hikayesini dinleyince içim cız etti.İmparator silahı her şeyi kesebilen büyük makası.Bu silahı da çok isterdim!!!


Aslında karakterler hakkında daha uzun yazabilirdim ama hayat hikayelerini izleyerek öğrenmeniz daha duygusal ve anlamlı olur.

Bu anime için yazacaklarım bu kadardı. 

tekrar tekrar tekrar diğerleri gibi aynı şeyi diyorum;


kesinlikle bir bakın derim!!!^-*

Dipnot: Ayrıca bu animenin soundtracklarına da hayran oldum dinlemek isterseniz tık







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder