4 Temmuz 2016 Pazartesi

Haftanın Güncesi #24 (Sakin)


 Yaz hızlanmaya başladı,TEMMUZA GELDİK!!

Ders çalışma işleri aynı gidiyor aksama olmadı.Günde en az 1-1.5 saat mutlaka bir şeyler çalışıyorum.Çoğunlukla Fizik oluyor bu.Diğer dersler hakkında bir program yapmadım kafama göre elime aldığımı çalışıyorum.İşin güzel kısmı senenin başındaki konular bile hala aklımda tekrar etmeden testlerini çözebiliyorum,bu gülümsetti.

Hafta içinde çok güzel youtube kanalları keşfettim.O kadar güzelleri ki kimseyle paylaşmadım :x bu galiba yeni kararlarımdan biri.İnsanlarla onların benimle paylaştıklarından daha fazla şey paylaştığımı fark ettim.Değişimi seviyorum minik çaplı da olsa mutlu olmak için güzel bir adım diye düşünüyorum.

Hıh işte o bloggerlardan birine mektup yazıcam.TAA Japonyaya gidecek bir mektup.Anneme dedim gönderebiliriz dedi.Umarım sağ salim mektubumu alabilir.İnsanları ya ilk görüşte severim ya da sevmem ve bu genelde değişmez.O yüzden böyle ani kararlarla sevgi gösterileri yapabiliyorum hem İngilizce hem deneyim açısından da bana yararlı olacak.Benim evimden çıkan bir kağıdın 1 gün uzaklıktaki bir yere gitmesi çok garip,hızla gelişen dünyaya anlam veremiyorum bazen ^-*

Japonya demişken Japonca kursum 11 Temmuzda A2 ile devam ediyor!! Çok heycanlıyım yeni kurs arkadaşları,yeni seviye Japonca beni ürkütmekle beraber mutlu ediyor :')

Dün demiştim ya buralar hep DUTLUK:

Hala değişmedi ve bu benim hevesemi kaçırıyor yazmak için.Şizofren gibi hissediyorum.''Söz uçar yazı kalır'' demişler ama benim yazdıklarım da uçuyor gibi..

Normalde bu yazıyı bile bu gece yazmicaktım ama sıkıntıdan yazdım,dürüst oldum :x

Yeni haftaya güzel başlamak istiyorum bu yüzden bu hafta olduğu gibi erkenden kalkacağım.Artık kaçta uyursam uyuyim erkenden kalkabiliyorum!Büyük gelişme.Bir de bu rutine sporu da ekledim mi tamamdır.Yaz süper geçiverir.

Neyse kaçiyim ben,yeni hafta başladı bile :*

xoxoxo

Buddha

Yine ve yine..

Ölene kadar hayat mottom bu olacak.

2 yorum:

  1. mektubunu acaba sergül kato ya mı yxıyorsun benim ona mektup göndermeye hevesim var ama nasıl yapıcam bilemiyorum gönderdiğinde blogunda anlatır mısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah hayır yabancı bir blogger,ingilizce yazıyorum :) Tabiki eğer başarabilirsem bir yazısını yazacağım ^^

      Sil