13 Kasım 2016 Pazar

Eat,Pray,Love - Film 🌈


  Geçen hafta ''Bu filmi daha önce nasıl izlememişim?!'' dediğim bir filmi daha izlemiş oldum!       

Ye,Dua Et,Sev.

Film tam olarak bu 3 eylemi anlatıyor.Yaşadığı kötü ilişkiler ve yolunda gitmeyen işler sonrası depresyona giren bir kadının varını yoğunu satarak giriştiği macera işleniyor.İlk durak İtalya.Liz burada bir arkadaş grubu edinir ve İtalyanca öğrenir,İtalyan yemeklerinin tadını çıkarır.Filmin en deli dolu sahneleri bu bölümde geçiyor.Liz İtalya'nın en ücra köşelerinin birinde çok güzel ve beni etkileyen bir şeyden bahsediyor.

''Romada gördüğüm en sessiz,en yalnız yerlerden biri.Şehir yüzyıllar boyunca etrafında büyümüş genişlemiş.Sanki bırakmak istemediğin değerli bir kalp yarası gibi,acısı iyi hissettiriyor.Hepimiz aynı kalmak için bir şeyler istiyoruz.Değişmekten korktuğumuz için mutsuzluğa razı oluyor,giderek yıkılıyoruz.Sonra burda etrafa baktığımda kaosun bugüne dek geldiğini,dönüştüğünü,yandığını,yağmalandığını; sonrasında kendini ayağa kaldıracak bir yol bulduğunu gördüm.Ve bir şeyi anladım belki de hayatım o kadar kaotik değildi,belki de dünya böyleydi ve ona bağlanmak tek gerçek tuzaktı.Harabe bir lütuf.Harabe değişime giden yol...'' (Üşenmeden filmin o partını tekrar izledim...huh :'))

İtalya'da son akşam yemeği davetinden sonra da 1 yıl kalmak üzere Hindistanda bir meditasyon kampına katılıyor.(Bu kısımlarda aklıma küçük joe geldi :'D) Burada ruhundaki kendini,iç huzurunu bulmak için çabalıyor.Fakat ilk başlarda yine hüsrana uğruyor.Ve devamında klasik bir drama filmindeki gibi güzel şeyler olmaya başlıyor.

Aslında filmin kilit noktası ilk başlarda ama spoiler olmaması için cımbızla çeke çeke anlattım.

Filmin bir çekici tarafı da Julia Roberts gibi yetenekli bir oyuncunun başrol oluşu.Özellikle drama filmlerine bu kadının aurasının felaket yakıştığını düşünüyorum.

Kendinize benim yaptığım gibi güzel dersler çıkarabileceğiniz,sakin bir yaklaşık iki saat geçirebileceğiniz iç ısıtan bir film.Kesinlikle öneririm.



2 yorum: