20 Temmuz 2015 Pazartesi

ASSOS/GEZİ YAZISI #1

Bayramı değerlendirmek adına 2. günü sabah erken saatlerde uyanıp ''Manzara'' adlı kahvaltı yerine gittik.Saat 10 olmasına rağmen tıklım tıklım doluydu.Kahvaltımızı yaptıktan sonra yaklaşık 1 saatlik bir yolculuktan sonra Assos adlı tatil(eski kent) köyüne geldik.

Burası da aşırı derecede kalabalıktı,üstüne üstlük sıcaktı.Arabayı erkenden park edip,sıkışan trafiğin arasından kente karıştık.Ben de sıcakla ve insan kalabalığıyla boğuşarak fotoğraf çekmeye başladım.

Arabadan indiğim anda yakaladığım bir manzara.Bana sıcağı ve kalabalığı unutturdu.Yüzümü güldürdü

Biraz daha inmeye başlayınca şehri görmeye başladık.Bizi ilk önce seyyar satıcılar ve butik dükkanlar karşıladı.Cafe tarzı yerler aşırı denecek kadar pahalı fakat dükkanlar çok uygun fiyatlara güzel ürünler satıyor.

Kafamı kaldırıp şehri süzdüğüm anlarda gözüme çarpan bir otel duvarı.

Duvarını gördüğüm otelin ön tarafı.Sadece taştan oluşuyor oluşu çok çok çok güzel.

Oturup yemek yemeye fırsat bulamadığımız tatlı restorant.

Yaklaşık yarım saat güneşin altında yürüyüp boş yer bulabildiğimiz plaj.Deniz için hazırlanmaya başlıyoruz!

Yüzmekten daha çok sevdiğim bir şey varsa o da dalga sesleri eşliğinde kitap okumak.

Denizden çıktıktan sonra farklı yollarla şehri gezmeye yürüyerek devam ettik.Yakaladığım güzel bir manzara daha.

Biraz daha yürüyünce gördüğümüz tatlı mı tatlı küçük bir sokak.

Butik otellerin dışları kadar içleri de çok güzel.Deniz kıyısında gördüğümüz bir butik otelin mükemmel iç tasarımı.

Geldiğimiz yoldan birkaç kaybolmayla yavaş yavaş geri dönerken önceden fark etmediğim bir koyunda fotoğrafını alel acele çektim.

Sonunda arabadayız.Maalesef antik kente giremedi.Çok sıra vardı ve hava gerçekten durulamayacak kadar sıcaktı.Araba son sürat giderken bir gayretle bu fotoğrafı çektim,çok da güzel oldu ;)

Bundan sonrası bir et lokantasında akşam yemeği,ev ve derin bir UYKU olarak gidiyor,yorgunluktan resmen bayılmamı saymazsak MÜKEMMELDİ ^_^