18 Kasım 2015 Çarşamba

Yıkılmadım Ama Ayakta da Değilim/Günlük Kıvamında #17

Evet aynen başlıktaki gibi.

Yazılılar ardı arkası kesilmeden geliyor.Şükür ki en korktuğum Matematik ve Fiziği atlattım.Çok mantıksız hatalar yaptım,kendime sinirliyim.Sonuçlar belli değil ama ikisinden de en az 70 bekliyorum.Ortaokulda olsa üzülebilirdim ama lisede üzülmeye,düşünmeye zamanınız bile olmuyor.

Yarın seçmeli ingilizce ve almancanın sınavı var.Fakat ekstradan kimya çalışmak zorundayım cuma günü için.Of cidden şu eş kütleli bilmem ne beynim basmıyor.Çok çalışmam lazım çok...

Bir de ayakkabı hırsızımız çıktı.Babamın yeni aldığı ayakkabısı çalındı.Koskoca apartmanda dışarıya ayakkabılık koyan bir biziz.Meğersem daha önce de yaşanmış.Hep de yeni ayakkabıları alıyormuş.Annem hastalıklı olabilir dedi.Bence de öyledir yoksa bir tek yeni alınan ayakkabıyı çalmazdı.Binadan biri olduğu kesin kameralarda görülmemiş yabancı biri.Çok ürkütücü değil mi?Her gün ayakkabı hırsızıyla aynı asansöre biniyor olabilirim o.O

Yazılılarınızda başarılar,elinizden gelenin en iyisini yapın ve aldığınız düşük notlara üzülmeyin.Hiçbiri sizin gerçek zekanızı yansıtan bir kıstas değil.O notlardan daha fazlazısınız size inanıyorum!




2 yorum:

  1. çocukken adanada yaşadığımız zamanlar komşularla sokak kapılarımız geceye kadar açık kalırdı hem herkez komşusuyla samimiydi kimsenin çekinecek bir şeyi yoktu hemde özellikle yazın çok sıcak olurdu malumunuz adana :D malesef bunlar çocuklukda kaldı şimdi kapının önüne ayakkabını bile bırakamıyorsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle abla.Biz de Osmaniye-Adanalıyız biliyorum ^^ Orda insanların yazın hırsızlık yapacak hali mi var?Hırsız bile evinden çıkamıyor :D

      Sil