20 Kasım 2015 Cuma

Hafifleme Hissi-Düşler/Günlük Kıvamında #18


  Hafiflemiş hissediyorum.Kimya-Matematik-Fizik yazılıları iyi kötü bitti.

Ders ders diyip duruyorum,içiniz bayıldı dimi?Haklısınız.Okulda ders orda ders burda ders bir de blogda da dersler hakkında konuşmayalım.

Kendimi rahatlatacak şeylere odaklanmak istiyorum.Yazmak,okumak,dolaşmak gibi.Yazılılar tam olarak bitince de kendime bir ödül vereceğim.Ne olduğunu tam olarak bilmiyorum,sonuçlara göre karar vereceğim.Mesela buraya Mika diye bir resturant açıldı Ceren ablamın dediğine göre çok güzel ramen yapıyorlarmış.Arkadaşıma söyledim kendimize ödül yapıp oraya gideceğiz.Gerçekten çok merak ediyorum.

Bir yandan da ödül olarak evden çıkmayıp bütün gün film vs. izlemek istiyorum.Bazen gerçekten kalabalığı,insanları sevmiyorum.Güvensiz hissediyorum.Yorgunluktan mıdır nedir bilmiyorum.Sanki bütün insanlar bana bakıyor gibi veya benden nefret ediyor.Benim gibi kalabalıktan nefret eden biriyseniz ne demek istediğimi şık diye anlamışsınızdır.

Mükemmeliyetçi biri olmak çok zor.Her şey tık tık işlesin istiyorsunuz.Bir şey bozulsa yerine koymak için bir yerlerinizi yırtıyorsunuz.Her şeyi takıyorsunuz.Acaba şunu kırdım mı?Şuna yeterince zaman ayırdım mı? vs. vs. gereksiz şeyler.O kadar zor bir şey ki.Umursamaz,az düşünen biri olmayı gerçekten çok isterdim.Bir şeyler yapıp sonucunu düşünmemek,yarın ne yapacağımı planlamadan yaşaman isterdim.Hani bir şarkıda diyordu ya ''Düşün düşün bir sonraki adımı bu yüzden unuttum ben yaşamayı.'' tam olarak öyle.Çok güzel söz ama değil mi?

Bu aralar aklımda saçma sapan sorular dönüp duruyor.''İlk insanlar hangi dili konuşuyordu?Nasıl iletişim kurdular?'' ve ilk insanlara dair her şey.Tarihi çok seven biriyim böyle şeyleri düşünüp hayallere dalmak da eğlenceli geliyor.Mesela benim teorime göre yaratılıştan gelen dilleri vardı.Fakat ilk önce dil olarak nitelendirmediler,yazı bulununca bir şeyler konuştuklarını anladır.İletişim kurmada da ilk önce garip sesler çıkardılar.Konuştukları dilleri yavaş yavaş çağrışımlar yaparak keşfettiler.Biraz siz de düşünün,bu konuda fikirleriniz merak ediyorum.Herhangi bir araştırma varsa kesinlikle söyleyin ben araştırmak yerine düşlemek istedim ^^

Bugün Cuma olduğuna göre artık youtube'da deli gibi video izleyebilir sosyal medyanın her karışını inceleyebilirim.

Biraz kendinizi rahat bırakın,eğlensin çocuk!





3 yorum:

  1. :) çok güzel bir yazı olmuş eline diline sağlık ''Düşün düşün bir sonraki adımı bu yüzden unuttum ben yaşamayı.'' çok güzel bir söz bloğun bana çok güzel şeyler öğretiyor teşekkür ederim anılcım :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim Ceren Abla sen de bana çok şey öğrettin (Sanat tarihi notları bitmek üzere ^^)

      Sil
    2. Asıl ben teşekkür ederim Ceren Abla sen de bana çok şey öğrettin (Sanat tarihi notları bitmek üzere ^^)

      Sil