28 Kasım 2015 Cumartesi

Resetlenme Günü/Günlük Kıvamında #19


Önceden de söylediğim gibi YAZILILAR BİTTİ VE SONUNDA KENDİMİZİ DIŞARI ATTIK.

İlk durağımız Mika House oldu.Kesinlikle tatlılık abidesi bir mekan.İnsan kendini evinde gibi hissediyor.Çanakkalede gittiğim sadece 1 kafe vardı şimdi 2 oldu ^^


Bir iki haftadır ramen yemeyi bekliyordum.Tadı gerçekten çok güzeldi ama bir o kadar da yağlı.Çatal,çubuk ve kaşığımsı bir şey kullanarak yedim.Tam bir kaos içindeydim...

Diğer durağımız sinema oldu.Tabiki ALAYCI KUŞ için.Kitabını okuduğum bir seri ve çok seviyorum.Edebi olarak basit olsa da konu olarak çok sıradışı ve güzel.Film de öyleydi.Aynen kitabı yansıtmış ben bir fark görmedim;bir iki yıl olduğu için okuyalı fark edememiş olabilirim :/ Kısacası iyidi ya 10 üzerinden 7 falan veririm :D


Siz de sinemalarda ne kadar yasak olsa da dışarıdan yiyecek alıp çantayla sokanlardan mısınız?

Napalım ama bir suya 2tl verecek kadar keriz değiliz!

Bugünü geçirdiğim iki güzel arkadaşım.

İyi ki kendimizi ödüllendirmişiz bugünle,resetlendik sanki!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder