8 Kasım 2015 Pazar

School Survivor/4.HAFTA!


 Bu hafta yoğunluğun zirvesindeydi.Yapmam gereken işleri yüzde 50 layığıyla yaptım :/ Misafirlerimiz geldi önceki fotoğraflı yazıda görmüşsünüzdür ^^


Dil Anlatım en sevdiğim derslerden biri.Dil öğrenmeyi seven biri olduğum için dil kökenleri vs. görmek bana eğlenceli geliyor.Edebiyat dersi de güzel fakat şiirde ölçü sıkıcı öğretmenimise çok sevdiğim söylenemez.


Matematik konusunda da yoğun bir haftaydı.Kurs öğretmenim sayesinde hiç problem yaşamadan devam ediyorum.Geçen sene en korktuğum ders olsa da şuan 0 korkum,heyecanım var.


Kimya her hafta olduğu gibi yine var.Yeni konu zorladı beni biraz.Ama okuldaki kurs sayesinde toparladım.

YAZILI HAFTALARI GELİYOR!İlk yazılım 16 Kasımda Matematikten.Huh,umarım emeklerimizin karşılığını alırız.Yazılı haftasından önce bir yazı yazmayı düşünüyorum,takipte kalın!

Görüşürüzzzzzzzzz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder