18 Şubat 2016 Perşembe

Geleceğimiz Çalınırken


 Yine bir terör saldırısı yine şehitler ve yine ölen sivil halk.Bu son 1 aydır alıştığımız durumlar.Artık terörle ilgili haber gelince oturup üzülmek yerine haberlerden sonra gelecek programı gülerek izleyebiliyoruz.Çok korkunç değil mi?Yıllardır bize alıştırılan şeye bakar mısınız.

Siyasete fazla girmeden konuşmak elde değil galiba.Çok merak ediyorsanız söyleyeyim ben hükümetin yönetiminden memnun değilim.Aklınızda beni başka partilere hemen yapıştırmış olabilirsiniz ama onlardan biri de değilim.Sadece kendi zekasıyla düşünen kendisini oy kullanmadığı yaşta damgalamak istemeyen 15 yaşında bir çocuğum.Umarım hep de bu kişi olarak oy kullanana kadar kalacağım.O zamanda kötünün iyisini seçmek durumunda kalacağım zaten.

Ülkemizin yeri o kadar garip ki.hem aşırı derecede önemli hem de bir o kadar tehlikeli.Dört yanımız savaşlarla,ekonomik krizlerle dolu.Bizden de hepsinden azar azar var.Ha bir de cahil nüfusu fazla olan halk.Cahil lafını kullanmak gerçekten istemiyorum ama sözlükteki karşılığı o.Düşünemiyoruz,iki lafı bir araya getiremiyoruz,kendimizi anlatamıyoruz.

Zamlara,boyumuzu aşan vergilere

Dibimizdeki teröre

Yolsuzluklara

Kadına yönelik şiddet ve tecavüzlere

Diğer bütün zorbalıklara

karşı SUSUYORUZ.İşte bu yüzden pozitif kalamıyorum artık.Bazen şöyle düşünüyorum.Ben bu ülke için çalışan her gün bir şeyler üreten devletin bana verdiği hakları kullanan bir bireyim.Fakat diğerlerinin salaklığının bedelini ödemek mi zorundayım?Kurunun yanında yaşın da yanmasından nefret ediyorum,bu adaletsiz.

Lafı çok dolandırdım ne dediğimi okumadığım,okumak istemeden yayınlayacağım bir yazı olacak.

Sinirliyim bu aralar,bütün SUSANLARA,TERÖR DESTEKÇİLERİNE ve SAHTE HUMANİSTLERE karşı,hem de çok.




Geleceğimiz çalınırken size yazdım bunları.
  






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder