13 Şubat 2016 Cumartesi

The Keeping Room-Film


 Savaşın en büyük kurbanlarının kadınlar ve çocuklar olduğunu hatırladığım bir film izledim az önce.

Güney-Kuzey Amerika iç savaşı zamanında kendi evlerini serserilere karşı korumaya çalışan 2 beyaz kız kardeş ve siyahi çalışanları.İsmindeki ''Saklı Oda'' da siyahi kadının küçükken yaşadığı acının adresi.

''2. çiftliğimdeyken bir saklı oda vardı...

  hepimiz orada ne olduğunu merak ederdik...

  bir gün sahibimiz beni yanına çağırdı ve bana odayı göstereceğini söyledi

   heycanlanmıştım,bütün çocuklar orayı merak ediyordu ama ilk giren ben olacaktım

   içerisi karanlıktı sadece bir çocuk karyolası vardı..anlam verememiştim

    ve adam bana sahip oldu

   ben bunu defalarca kez yaşadım

  herkesin hayatında bir canavarı vardır,benimki de oydu.''



Şöyle bir düşününce tarihteki savaşlardaki insanların yaşadıklarını,içim ürperiyor.Tarihler yazılıyor,savaşlar oluyor..

Peki ya insanlar,onların çalınan hayatları?

Kaç tanesini biliyoruz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder