22 Şubat 2016 Pazartesi

Haftanın Güncesi #8



   Okulun kaçıncı haftasındayız 2 mi?Saymıyorum bile.Sayılı günler daha hızlı geçer derler ama benim için saymayınca daha hızlı geçiyor.Okuldan nefret ettiğim yok ama her sabah uyanmak,günümün 7 saatini dışarda geçirmek,bir şeylere sürekli kafa yormak biz insanoğlu için büyük iş.Kabul edelim hepimizin içinde yatan tembel bir ayıcık var.Hiç kalkmak istemiyor kendisi,hiç.

Fakat ayıcık bu hafta rahat durdu,teşekkür ediyorum.Cuma günü Japoncaya 2 hafta sonra gittim.Allahtan gruba ne işlenildiği atılıyor da hepsini harfiyen geçirdim,çalıştım.Artık Japonca yüklemleri kullanarak cümle kurabiliyorum.Hani yeni bir dil öğrenince derler ya hadi bir şeyler de..şimdi size onu yapacağım;

Kinyoubi 7jini nihongo o benkyoushimasu ^^

Cuma 7'de Japonca çalıştım ^^

(Hiragana yazmaya üşendim :/)

ALKIŞ!

Eee ne diyordum..işte ayıcık uslu davrandı özellikle Cumartesi bütün gün ders çalıştım,test çözdüm.Bazen her ne kadar insanlara ''ineklik'' gelse de ders çalışmak deşarj ediyor beni.Sonuçta bir insana değer verince ne kazanacağın belli değil güvenemezsin ama bir derse ne kadar çalışırsan o kadar iyi olursun.Dersler insanlardan daha az nankör daha çok güvenilir.Bunu acayip derecede çalışkan olmayan düzenli bir öğrenci olarak söylüyorum.

İki arkadaşım blog alemine katıldı bu arada,onlar adına mutlu oldum bloglarını ziyaret etmek isterseniz;
1.tık
2.tık

Ha bir de demeyi unutuyordum..şu bir aydır yüzük parmağım uyuşuyordu böyle sabahları kıtır kıtır ses geliyordu ben açmaya çalışınca.Doktora gittik ve kan verdim,bilin bu halsizliğimin sebebi neymiymiş?Kan derecem normal insanlardan bir tık fazlaymış bu da vücudumu yoruyormuş.İçim rahatladı ben de kendimden yakınıp duruyordum.Yoksa çok sağlıklı beslenen,güzel uyuyan biriyimdir bilirsiniz(!)

Hadi kaçtım!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder