27 Şubat 2016 Cumartesi

Sadece Aptallar 8 Saat Uyur-Kitap


Son zamanlarda ilk kez bir hafta içinde 1 kitap bitirebildim,kendimle gurur duyuyorum!

Kitap uyku hakkında her şeyi ve yazara göre bize dayatılmaya çalışılan 8 saat uykunun ne kadar gereksiz olduğunu birçok kanıtla beraber anlatıyor.

Bu kitabı uyku sorunlarımdan sonra aldım tık (Yorumlar kısmında İyi Geceler Küçük Joe'nun bana uyumak adına verdiği güzel bir öneri mevcut ^^ ) fakat beni uyutsun diye değil tam tersine acaba neden az uzuyorum,az uyumak kötü bir şey midir sorularının cevabını bulmak için.

Buldum mu?Hayır Kitabı sevdim mi?Evet biraz tezat oldu galiba,içimdeki okurken içimde oluşan karmaşıklığı yansıttı.Mesela yazar uykuyla ilgili bazı olguları kapitalizm ürünü olarak görüyor ama her fırsatta az uyuyup insanlığa yararlı olmaktan bahsediyor.Eee eğer hepimiz az uyursak daha fazla çalışacağımız yer nere olur?Babamızın tatlı küçük çiftliği mi? :D

Yazarı pek objektif bulamadım,bazı yerler saçma bile geldi.Tek beğendiğim şey hikaye şeklinde anlatması ve bana yaşattığı iç karmaşıklıklardı.

Kitabın içinden çok güzel sözler kazıdım aklıma ama,sayıları fazla olduğu için en beğendiğim 3 tanesini atmaya çalışacağım;






Dipnot: Ben de fazla uyumanın gereksiz bir şey olduğunu düşünüyorum,aynı şekilde fazla erken yatmanın da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder