9 Ocak 2016 Cumartesi

Suşi-Sinema


 Bir yazılı haftası daha bitti!

Ve tabiki dışarı adımımızı atamadığımız o hüsran dolu günlerin acısını çıkarmak için bugün yedik içtik gezdik.

Önceki ödüllendirmede olduğu gibi yine aynı kafeye gittik.Bu sefer SUŞİ de yedik.


Tadı beklediğimden farklıydı.Çok güzel ve doyurucuydu ama ben daha farklı bir şey bekliyordum.Yine de çok sevdim,artık gözüm açık gitmem.


Suşiyi belki beğenmeyiz diyerek ortak aldık.Doymayacağımızı bildiğimiz için önceki yazıda da gördüğünüz bu rameni yedik.Tadı bu sefer daha iyiydi.


645984985468 deneme ve ışık ayarlama sonunda çekilmiş 1 adet fotoğraf.Aynı kadroyuz.


Daha sonra ''Delibal'' fimine gittik.Bence vasattı başlangıç kısmı ama sonu fena değildi.1890 Ertuğrulu da çooooooooook merak ediyorum.Ya biran önce internete düşsün ya da ben gideyim!


Bu dönemde kısmen bittiğine göre üstümdeki file artık ''Beni rahat bırakır mısın?'' diyebilirim,diyebiliriz.




2 yorum:

  1. bende bi ara kendimi suşiyle ödüllendireyim tanışayım artık şu 'suşiyle' :D :D

    YanıtlaSil