24 Ocak 2016 Pazar

Haftanın Güncesi #4 (15 Tatil Planlaması)


Yanıma planner'ımı ve kahvemi aldım bloğun başına oturdum.Dürüst ve yapabileceğim derecede şu 15 tatili nasıl değerlendireceğimi yazacağım.

Öncelikle yapacağım işleri şöyle kaba taslak bir önem sırasına koyacağım;

  • TATİLİN KEYFİNİ ÇIKARMA!
  • İngilizce deneme ve çeviri yarışması için çalışmaya başlama,tatil sonuna tamamlama.(Bunun haberini ilk kez burda veriyorum,benim için dua edin;şans dileyin!)
  • Coğrafya/Fizik eksik konuları tamamlama,anlama.
  • Japonca tatil sonu sınavı için tekrar ve yazma çalışmaları yapma.Hiragana'yı hazırladığın kartlarla çalışma.
  • ''Özgürlüğe Mahkum'' adlı kitabı bitirme(zaten çok az kaldı.).Tatilde okumak için yeni bir kitap daha edinme.
  • Matematik konularını ''Problemler'' başta olmak üzere test çözerek çalışma.(Özel ders için sorulacak soruları çıkarma.)
  • Kalan diğer derslerden gerekirse tekrar yapma + test çözme.
  • Life is Strange ve korkmazsan Outlast oynama ^^
  • Belirlenen günlerde yoga. tık
  • Yeni animeler + filmler izleme

Evet kitap yazma işini eklemedim.Bilmiyorum kendime güvenim yok.Yazarken boğuluyor gibi hissediyorum içimdeki şey bana yapamayacağımı söylüyor.Ona dönüp ''Yapacağım sana ne?!'' diyeceğim zamana kadar alt katlarda bir rafa kaldırdım bu işi.İçime gelecek o ilhamı ve kendime güveni bekliyorum,geç kalmasın olur mu?

Planlarım böyle,hepsi yapabileceğim şeyler ne fazla ne az.Umarım siz de bu yazıdan etkilenip kendinize güzel bir plan yaparsanız.Kendimizi çok da kasmayalım derim adı üstünde ''tatil'' dinlenmek de lazım :)


(Merak eden ve soranlar için de karnem 94 ortalamayla takdir)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder