24 Ocak 2017 Salı

#17Çelınç (7) (8) ☕️


Kaldığım yerden devam,

7.Soru: Eğer bir hayvan olsaydın hangisi olurdun?

Klasik ama zor bir soru.Galiba kedi olurdum.Kediler ön yargıyla yaklaşılan hayvanlardan biri.Yok kimisi diyo siyah kedi uğursuzmuşmuş biri çıkıyo ''bencil'' diyo.Herkesin kucağına alıp sevmeden bir fikri var.O bakımdan yakın hissediyorum.Bir de kediler köpekler kadar sırnaşıklığa gelemiyo mesela.Sahipleri bile fazla öpüp koklarsa uzaklaşıyo ordan.Ben de sevmem pek vıcık vıcıklığı.Azcık da rahatlarına düşkünler.Keyif yapmayı seviyorlar.O da tam benlik.O yüzden kedi olurdum.

8.Soru: Bir dahaki hayatında kim olmak isterdin?

Şimdi aklıma bir ton başarılı insan geliyor.Onlardan biri olmayı isterdim ama bir kere de doğuştan ultra zengin oluşu tatmak isterdim: PARIS HILTON!

Çevremde bir sürü yardımcı,tek derdim giyinmek...dehşet mükemmel değil mi? Hatta dünyada karşı olduğun şeylerden biri ''fakirlik!'' falan


Ekstradan bir sürü senden nefret eden insan var ama normal hayatta hiçbiri senle aynı ortamda bile olamıyor...ve istediğin her işe paranla ilk adımı atabiliyorsun..tamamdır ya cinsiyet gözetmezsem Paris Hilton olmak isterdim! <3







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder