19 Ocak 2017 Perşembe

ANIL #17Çelınç (3) 💧


 En beğendiğim sorulardan birine geldik.

Hayatın bir kitap/film olsaydı türü ve adı ne olurdu?

Şimdi adı konusunda yazdıkça karar vereceğim ama türden eminim.İster kitap olsun ister film benim türüm net: DRAMA.

Çünkü hem hayattaki her şeyi dramaya bağlayıp üzülebilen hem de ağlayabileceğim her türlü filmi beğenen biriyim.Kulağa mazoşist gelse de durum bu.Hayatımın filmi olsa böyle hani yavaş yavaş çekilen,repliklerin uzun cümlelerden oluşturuğu Fransız-İtalyan filmleri var ya,hıh işte tam olarak öyle bir şey olurdu.

Kitap olarak da Virgiana'nın yazdığı tarzda anlatılırdı.Benim gözümün gördüğü her şey tasvir edilir,inciğinden boncuğundan bir şeyler çıkartılırdı.Çünkü ben de öyleyim.En önemsiz şeylere bile anlam yüklemede üstüme yoktur,kitabım da öyle olmalı!

Adı ne olur ona gelelim....

Adı ''ANIL'' olurdu.Evet düşüne düşüne bunu mu buldun der dediğinizi duyar gibiyim...ama şöyle ki adımın anlamını ve karakterini çok net taşıdığıma inanıyorum.Önceki soruda da yazdığım gibi Anıl isminin anlamı hatırlanan kişi demek.

Gerçekten de hayatımda olan veya olmuş insanların hepsinin hayatında bir izim vardır.Yani insanlarla ilişkilerimde hep güçlü bir bağ kurabiliyorum.Bunun dışında Anıl ismi drama filmine ve kitabına da uygun gibi.Bakın kapağı bile hayal ettim şimdi siz de hayal ediceksiniz...

Koskocaman bir pencere,dışarda yağmur yağıyor; pencerenin önünde bir komidin,üstünde kitaplar var.Camın bir bölümü kırılmış,içeri olduğu gibi yağmur giriyor,perdenin hareketli çiziminden belli.Bunlara rağmen elinde kahvesiyle bir adam dikilmiş,arkası dönük pencereden dışarı bakıyor.En altta da kitabın ya da filmin ismi ''ANIL'' (göz yaşları sel oluyordu)

Bingo! oldu bu bence.

Filmin/Kitabın Adı: ANIL
Tür: Dram



Benim hayalimdekine en yakın kapak olarak bunu buldum ✨


2 yorum: