22 Şubat 2017 Çarşamba

Apartman Sohbetleri #3 ve #4 - Biraz Daha ''Çocukluk'' 👼


Bu Mimi ilerletmeye kararlıyım..Çarşamba günü akşamı bu yorgunlukla yazı yazıyor olmamdan anlayabilirsiniz! ! ! ^^

3. ve 4. sorularla devam edelim.Bu şekilde ikişerli cevaplamak benim açımdan daha iyi oluyor.Hem yazması düşünmesi kolay hem de hemencecik yetişebiliyorum,ipin ucu kaçmıyor :)


7 Yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı?


Çekirdek ve peçete arasında baya bir kararsız kaldım...

Dışarıda oyun oynamaya çıktığımızda ya ben ya başkaları muhakkak çekirdek alırdı.Tabiki durup onu bitirmeye odaklanmazdık.Herkes cebine kardeş payı yapıp koyar sonra oyuna devam ederdik.Bu yüzden cebimin bir yerlerinde hep çekirdek tanesi,kabuğu bulunurdu.Annem de bunu bildiğinden hep makineye atmadan önce pantolon ceplerimi yoklardı.

Peçete de çekirdek kabuklarının ayrılmaz ikilisiydi.Şimdi bile pantalonumun cebinde kalan, makinenin buruşturduğu peçetelere rastlıyorum.Aklıma direkt çocukluğum geliyor.

Başka ne çıkardı diye şöyle bir sorgulayayım kendimi...

Minik taşlar.Parkımız yer yer taşlı ve çoğu kısmı kumluydu.Atlayıp zıplarken nasıl beceriyorsam o taşları,çakılları cebime bir şekilde sokmasını becerirdim.Bazen de taşları cebimize doldurur en uzağa fırlatma yarışması tarzı şeyler yapardık.Merak etmeyin parkımızın bulunduğu alan bir hayli genişti yani no dencırıs.

P.S Fark ettim ki amma pasaklıymışım :')


Çocukluk Kahramanın Kimdi?


Şimdi aklıma soruyu okuduğum an iki kişi geldi.Biri annem diğeri ay savaşçısı.Alakaya bakar mısınız :'D

Annemi hala olduğu gibi küçükken de rol model olarak görürdüm.Elinden kitap eksik olmadığı,adaletli bir hayat mücadelesinde olduğu ve bize her zaman doğru şeyleri gösterdiği için annem ne yaparsa yapsın iyidir mantığındaydım.Şuanda da pek değişmedi bu düşüncem.Annem hala benim kahramanım,rol modelim.Örnek aldığım insan.

Diğer aşırı mühim kişi ise sailoor moon-ay savaşçısı.Aşırı seviyordum küçükken.Diğer erkeklerin izlediği,tek bir kişinin kahraman olduğu;birilerini kurtardığı ve bana ABARTI gelen kahramanlar yerine arkadaşlarıyla iş birliği içinde olan,nazik ve adil savaşan ay savaşçısını tercih ediyordum.Benim karakterime hitap eden kahramanın o olduğunu hissediyordum,bu da yılların değiştiremediği şeyler arasında.

Ayın prizma gücü harekete geç!


🌙


çav.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder