4 Şubat 2017 Cumartesi

Biraz Ara


Dış dış kamera yakın çekimde.

Güneş tekrar yükselecek ve biz tekrar deneyeceğiz.
Bir tatil daha geldi geçti.Zaten nasıl geçtiğini vs. sizinle paylaşmıştım,klasikti; biraz sıkıcı biraz da içsel olarak kötüydü.Yine de bittiği için üzgünüm,öğrencilik işte.

Bloğu açalı 1.5 veya 2 yıl oldu.İlk zamandan beri düzenli yazıyorum.Min. haftada 1 yazı geliyor.Burayı hiçbir zaman yazmak zorunda olduğum,popülerite elde etmek istediğim bir yer olarak görmedim.Az-öz şeyleri seviyorum.Beni okuyan,tumblr'dan,blog yorumlarından veya instagramdan ulaşan ''özel'' insanların var olduğunu biliyorum.Her biriyle ayrı ayrı tanışıyor olmak benim için büyük şans.İyi ki varsınız.

İnternet defterim,paylaşım alanım Umut Duraklarında yazmaya biraz ara vermek istiyorum.Nedenlerimi anlatırsam yanlış anlaşılırım gibi hissettiğimden çok detay vermeden ifade edeceğim.Biraz verdiğim emeğin,istediğim karşılığını alamamak diyelim.Mükemmel yazdığıma,dünyanın en güzel bloğuna sahip olduğumu düşünmüyorum.Sadece hisler işte,anlarsınız beni.

Bu ara ne kadar olur bilmem.''Biraz'' dedim gerçi.Bir ayı geçmez orası kesin.Bakalım burada yazmadan hayatım nasıl ilerliyor.


Şimdilik böyle,görüşürüz güzel ruhlu insanlar ♥




4 yorum:

  1. sorun sende değil bence ya video olayları revaçta şu sıralar milletimiz çabuk tüketilen şeyleri de sever doğal olarak bloglar in cin top oynadığı yer oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok aslında videoları baz alarak yazmamıştım,ama dedikleriniz doğru :)

      Sil
  2. tüh üzüldüm, gerçekten buraları çok eksik kalacak, 3 yorumun 2 sini içimden yaptığım için pişman oldum şimdi, belki kararını biraz geciktirirdi diye. Ama sen bilirsin elbet, biraz ara vermek soluklanmak iyidir, ama çok özleyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yine buralarda olurum herhalde,yazmaya ara;okumalara tabi ki devam :) ♥

      Sil