Thursday, June 15, 2017

The Night Manager / Modern Family - Farklı Tarzlarda 2 Yabancı Dizi


Geçen ay ve bu ayın başlangıcında animelere ve filmlere biraz ara verdim ve yabancı dizi izlemeye keskin bir dönüş yaptım.Bahsedeceğim dizileri beğeneceğinizi düşündüğümden paylaşmak istedim :')


1.The Night Manager:

Geçen ayın başlarında izlemeye başladım ve yanlış hatırlamıyorsam 4 gün gibi kısa bir sürede bitirdim.Çünkü dizi izlemeye başlayınca meraklandıran cinsten.

Tür aksiyon ve gizem denilebilir.Başrolündeki otellerde gece nöbeti yapan karakterimizi Tom Hiddleston canlandırıyor.Oyunculuğuna hayran kaldım.Jonathan Pine Lübnan'da (?) bir Avrupa Otelinde gece müdürlüğü yaparken bir kadınla tanışır.Bu kadın zengin bir iş adamının metresidir ve kadın Jonathana bir belge verir.Bu belgede silah kaçakçılığı yapıldığına dair bilgiler ve isimler vardır.Bu belge eline geçtikten sonra Jonathan'da artık ister istemez bir görev üstlenmiş olur ve ilerleyen süreçte Angela Burr adlı uluslararası istihbarat servisi müdürünün özel ajanı olur.Richard Roper adlı ''kötü adamın'' alt edilmesine yardım etmeye başlar.

Dizi BBC yani İngiliz yapımı.6 Bölümden oluşuyor ki bu çok yerinde bir karar.Gereksiz uzatmalar,saçma sapan aksiyon sahneleri yok.Her şey kararında ve heyecan verici.Aynı zamanda günümüz gerçeklerini gözler önüne serer cinste.

Bazı bölümlerde Türkiye-İstanbul'da konu oldu.Bizim üzerimizden tırlarla silah kaçakçılığı yapıldığına dair bir bölümü dahi vardı.Hani şu Suriye meseleleri falan.Ne kadar acı değil mi,zengin iş adamları aileleriyle dünyayı gezip keyif yaparken kan akıtmaktan para kazanıyorlar.Bu da dizide çok acı bir şekilde yansıtılmış,sinirleriniz gerilebilir.

Diziden Sahneler:




Not: İngiliz aksanına bayılıyorum,izlemesini çok daha keyifli hale getiriyor.


Aksiyon,ağır konular ve ekşın sevmem diyorsanız hayatımda izlediğim en komik diziyi size öneriyorum efendim :

2.Modern Family:

Bu ayın başında 1 hafta içinde bütün bir sezonunu bitirdim.Her bölümde,abartmıyorum,kahkahalar attım.

Bu diziyi öylesine ''anksiyeteye iyi gelen 10 dizi-film'' adlı bir yazıda gördüm.Yapacak daha iyi bir şeyim olmadığım açıp izlemeye başladım ve hiç beklemediğim kadar sevdim.

Konu tamamiyle komedi ve haliyle bol bol espri,absürd olaylar.

3 Tane ailemiz var,hepsi birbirine bağlı ve biz de hayatlarını izliyoruz.Çekimler alışılmışın dışında,gerçek hayatta kamerayı siz tutuyormuşsunuz gibi bir his veriyor.Yer yer karakterlerle röportaj tarzında kısa konuşmalar da yapılıyor.Her şey o kadar komik ki anlatamam,sadece izleyin.


En Baştaki Ailemiz:

Ed-Sofia ve Sofia'nın öz,Ed'in üvey oğlu Mario.

Sofia ve Mario dizideki en sevdiğim karakterlerden biriydi.Kolombiyalı oluşlarındaki aksan ve Kolombiyalı olduklarına dair yaptığı esprilere kahkalarla güldüm.Mario'nun da yaşına rağmen olgun tavırları,her daim kahve içişi,büyüklere öğütler verişi dehşet tatlıydı.

Ortadaki Ailemiz:

Claire(Ed'in kızı)-Phil ve Çocukları sırayla Luke-Alex-Haley

Phil ve Clarie şapşal iki ebeveyn.Çocuklarına farklı metodlarla söz geçirmeye,kural koymaya çalışıyorlar ama hep afallıyorlar.Luke evin dikkat bozukluğu olan çocuğu ve oldukça pasaklı,Alex evdeki en zeki kişi ama sözü bir türlü dinlenmiyor; kardeşlerini sürekli kandırıyor.Haley ise tipik bir ergen kız,sürekli telefonunda takılıyor.

Sondaki Ailemiz:

Mitchell(Ed'in oğlu)-Cameron ve evlatlık aldıkları Vietnamlı bebekleri Lilly.

Bu çifte de yine katıla katıla güldüm.Özellike Cameron'un dramaya olan düşkünlüğü,her şeyi büyütmesi oldukça komikti.Bebekleri de aşırı tatlı,yanakları tam ısırmalık.



Tek sezon sanıp üzülmüştüm AMA 7 SEZON DAHA varmış.Nasıl mutlu oldum anlatamam.İzlediğim dakikalarda derdim tasam kalmıyor sadece gülmeye odaklanıyorum ♥


***

Tarzınıza hitap edeni seçip mutlaka izleyin,seveceksiniz.

Şimdiden iyi seyirler xox


2 comments:

  1. The Night Manager iyiydi. Modern Family'e ben de bayılıyorum her ne kadar son sezonları izleyemediysem bile, müthiş bir dizi. Sevmediğim karakter yok, hatta konuk oyuncularda bile. Kötü bölümü de yok gerçekten her bölümü güldürüyor :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sen de onay verdiğine göre tamamdır ^^ ♥

      Delete