1 Kasım 2015 Pazar

School Survivor/3.HAFTA!


 Evet bu hafta da fişek hızıyla geldi geçti.Neler yaptığımı anlatmadan önce #Oykullan demek istiyorum.Kime oy verirseniz verin vatandaşlık görevinizi yerine getirin.Hepimiz için en hayırlısı olsun.

Dediğim gibi hafta çok hızlı geçti.Araya tatil de girdi.Size tatilde yapacağım dediğim her şeyi yaptım ^^ Yazılarımı son kez düzenledim kağıda geçirmem kaldı.Mind Map de yaptım önceki yazımda görebilirsiniz.



Before/After

Her dersten saatlerce soru çözebilirim ama matematik beni çok geriyor,sıkıyor.Buna bir çare bulacağım.Kümelerin kurallı kısımlarında eksiklerim var ama problem kısmını çok iyi beceriyorum.Normalde insanlarda tam tersidir ama bu da benim tezatlığım ^^


Ve görmekten bıktığınız kimya.Hoca saolsun bol bol ödev verdi.Onlarla boğuşurken bir fotoğraf aldım.Hayır ben Sosyal Bilimler Lisesi okuyorum edebiyattan,matematikten bu kadar ödevim yok!?

Bu iki ders dışında Biyolojiye ve fiziğe baktım.Biyolojim çok iyi en sevdiğim ders diyebilirim zaten fizik ise biraz karışık ne işledik ne anlamam lazım daha çözemedim ama onu da halledeceğim.

Benden bu kadar bu hafta,haftaya bu serinin son yazısı gelebilir ama yine sağım solum belli olmaz benim burada olun :D

Yazılılar yaklaşıyor sağlığınıza dikkat edin ve unutmayın ki siz olmadan notlarınız bir hiç :)


Görüşürüz!

12 yorum: