28 Şubat 2016 Pazar

Haftanın Güncesi #8


 Her bu seriyi yazmaya başlayacağımda bir afallıyorum acaba geçen hafta ne yaptım ya diye.Çünkü dünyanın en sosyal insanı olduğum için her günüm farklı farklı maşallah(!)

OKUL-EV arasında geçen monoton bir haftaydı yine.Şunu çok ama çok merak ediyorum Türkiye'de kaç öğrenci halinden memnun ve zamanını her şeye yetiştirebiliyor?Eğer başarıyorsanız siz ''özelsiniz.''

Ben sudan karaya yanlışlıkla zıplamış bir balık gibi tekrar suya dönmek için çırpınıp duruyorum.Su düzenli hayat kara ise benim bulunduğum hayat diye temsil edebiliriz.Eğer birazcık daha zamanı uzatırsam bir daha suya adapte olmaya şansım olmayacak.

Bir gün 24 saatse zaten 8 saati okul (göz yaşlarınızı silin öyle okumaya devam edin lütfen) 8 saat de uyuyorum desem ki 6 saat falan bu.8+6=14 saat kaldı 10 saat.2-3 saati ders desek kaldı 7 saat.Eee dinlenmeyi de katsak minumum 2 saat;kaldı 5 saat.Yani koskoca bir günde kendimize ayırabileceğimiz,bir şeyler yapabileceğimiz 5 saatçik var.Bunun da bir kısmını yorgunluktan kendimizi bir köşeye atmakla geçiyor.

Engin matematik bilgimle canınızı sıkmadım umarım..ama gerçekler böyle :&

Yine de bir düzene girmek için uğraşıyorum.Bir yandan da şunu düşünüyorum ki düzensiz olmam aslında düzenim mi?

Kafamda deli sorular,yazdıkça işin içinden çıkamıyorum.

Fakat size söz şu günlerimi insan gibi bir düzene sokacağım.Hem dinleneceğim hem eğleneceğim hem çalışacağım.İmkansız değildir ya,bana verilen hayattaki bu zamanlarımı kim benden alıp daha verimli geçirebilir ki?Benden başka ''kimse''.

O zaman dizginleri ele almanın zamanı geldi!








2 yorum:

  1. Yemek yeme zamanlari ve bazi sorumluluklar da yiyiveriyor o beş saati. Suan yataktan cikmis olmam lazim ama cikamiyorum. Yorgan o kadar guzel ki. Malesef duzensizlik duzen olunca insan hem zihinsel hem de bedensel olarak cok yoruluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet bir de onları katınca işin içinden çıkılmıyor.O sabahları yatakta geçirilen 5 dakika dünyanın en güzel aşkı olmalı ^^

      Sil