26 Temmuz 2016 Salı

Son Zamanlarda En Sık Dinlediklerim


 Bu aralar normalden bile çok şarkı dinler oldum.Yüzmeye giderken,evde otururken,oyun oynarken her dakika kulağımda bir şeyler çalışıyor.Bunun bir sebebi geçmişe dönüş yapmış olmam.Böyle unuttuğum,uzun zamandır dinlemediğim şarkıların suyunu tekrar çıkarıyorum.Çok güzel bir his,özlemişiiim :')

t.A.T.u ile geldi aklıma bu eskiye dönüş fikri.Geçen bir yerde onlarla ilgili post gördüm,nasıl da büyümüşler resmen kadın olmuşlar küçücük kız gibilerdi ya.Bilmeyenler için ilk başlarda kalabalık olarak başlayım sonra 2 kızın devam ettirdiği lezbiyen bir grup.Zamanında birçok ön yargıyı yıkarak,insanları görmezden gelerek müziklerini icra ediyorlardı hem de Rusya gibi homofobik bir ülkeden çıkarak.Hayranım bu kadınlara.Şuanda müzik yapıyorlar mı bir fikrim yok ama eskisi kadar ünlü değiller :')


                                               


En çok dinlediklerim:

All The Things She Said


All About Us



Not Gonna Get Us




Bu gördüğünüz tatlı kadın bana göre rap Kraliçesi! İsmi Azealia Banks.Çoğunuz gündeme geldiği bazı olaylarla biliyosunuzdur ama yine de seviyorum ben :& Galiba Hazırlığın başlarında çok dinliyordum sonra sıkılıp bıraktım bu aralar yeni çıkan The Big Big Beat şarkısıyla aşk yaşıyorum.Tarzı bambaşka.


Mia'ya hayran olmasam bile Bad Girls şarkısıyla tanımıştım.Bu aralar da tesadüfen Borders şarkısını dinledim.ÇOOOK GÜZEEL.Özellikle anlamı,klibi falan.Bu arada fotoğraftaki kadın 41 yaşında,şaka gibiiiğğ.


Bana göre dünyanın en cool kadınlarından biri olan Mariah Carey'i dinlemeye tekrar döndüm.Obsessed adlı en ikonik şarkısını yüzlerce kez dinlemişimdir.

Diğer sıkça dinlediğim şarkıları;

Meteorite

Hero

We Belong Together


Emma Shaplin adlı opera sanatçısı bu kadının Spente le Stelle adlı mükemmel eserini kesinlikle dinlemelisiniz! Geçen senelerde bir yarışmada duymuştum tesadüfen de spotifyda buldum!!!


Parov Stelar'ın The Sun adlı şarkısını Özdenin son podyumundan beri her gün dinliyorum,0 abartı.Bir şarkı bu kadar güzel bu kadar cana yakın OLAMAZ.

Son zamanlarda en sık dinlediğim sanatçılar bunlardı.Diğer şarkılarını da göz atmayı unutmayın,hepsinin kayda değer işleri var xoxox







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder