16 Ekim 2016 Pazar

Sana Gül Bahçesi Vadetmedim 🌹 - Kitap


 Bir pazar öğlenine ''tünaydın''  ✨

Sana Gül Bahçesi Vadetmedim :


Kitabın konusu: dibine kadar psikoloji

Yine annemin kitaplığından.Annem tam senlik diyerek önermişti, kitabın başlığı da ilgimi çektiği için okumak istedim.Aslında bende şöyle bir şey var mesela çok güzel bir kitabı bitirdikten hemen sonra yeni kitaba başlayamam.1984'den sonra ne güzel olabilirdi diye düşünürken bu kaymak üstüne bal gibi bir şey oldu :'D

Debborah adlı bir kızın tımarhaneye yatırılması,ailesinin durumunu ve bence en ilgi çekici kısmı şizofreni olan bu kızın sahip olduğu öteki Yr adlı dünyayı bire bir yaşatarak anlatıyor.Akıl sorunlu denilen insanların dünyayı nasıl gördüğünü hep merak ederdim ve evet bu kitap bir nebze olsun tattırıyor.

Biraz monoton, fazlasıyla da gerçekçi.Galiba ben realist kitapları seviyorum.Yani yazar bana gereksiz pozitiflik yüklesin,konuyu beğenmem için absürdleştirsin istemiyorum.Bu dünyayı anlatsın,bana bu dünyanın gerçek duygularını tattırsın istiyorum.Bu kitap da işte tam o kıvamda.

Ve şuna inanıyorum ki hepimiz birer potansiyel ''deliyiz'' yani bu kitapta eminim bir şeyler bulacaksınız!

kitabın başlığında bir şarkı da varmış! : 



İnanmıyoruuum filmi de varmış çok eski bir yapım ama izleyeceğim!! :




(Normalde 2 tane de anime önerim vardı fakat çok zıt olabilecek konseptler olduğu için hoş durmayacağını düşündüm.Başka bir yazıda son zamanlarda izlediğim animeler gelecek!)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder