Friday, November 11, 2016

Odaklan,Sakin Ol,Üstesinden Gel - Günlük Kıvamında 🌾


 İhtiyacım olan her şeyi kendime komut verircesine başlığa yazdım sanki.

Yorucu bir hafta daha geldi geçti.Güzel miydi kararsızım ama çoğunlukla verimli geçti diyebilirim.Haftaya yazılılarım başlıyor ve soluksuz geçecek bir 2 haftayı kapsıyor.Bu sene bana göre geçen seneden daha zor dersler.Daha doğrusu zor değil ama böyle daha karışık daha mantık gerektirici cinsten.Mesela bir Osmanlıca dersi var ki hiç sormayın.Zerre sevmedim.Sosyal Bilimler olduğumuz için iki yıl zorunlu bir de,bir ucundan sevmeyi denesem iyi olacak sanki...Bir de Biyolojiden çekiniyo gibiyim.Anatomik şeyleri görüyoruz bu sene ve çok gıcık hepsi.Tıbbi tıbbi terimler falan..KAPA ÇENENİ ANIL..burada ders konuşacak kadar da kafayı yemedim.şükür. ♥


10 Kasım günleri size ne hissettiriyor bilmem ama benim kalbime ince bir örtü giydiriyor gibi hissediyorum.Atatürk'ün bedenen ayrılışının anıldığı günde bizim sınıfımız çok güzel bir oratoryo sergiledi.Gerçekten sinema filmi izlemiş gibi hissettim bittiğinde.Hani böyle salonda pür dikkat durursunuz sonra gün ışığına çıkınca saat kaç? az önce neler hissettim öyle? şapşallığı yaşarsınız ya.Tam olarak o cinsten sevdim,sınıfımla gurur duydum.Aslında böyle etkinliklere hep katılmak istiyorum ama galiba sahne için fazla utangacım.

Abim geldi ve onun gelmesiyle evde tam bir yaz havası oluştu.Bilgisayar benim çalışma masasında; abim diğer masaya kuruldu.Küçücük odamda bir kişiyle gelen insan kalabalıklığı.Normalde düzenleme çabasına girerdim ama şuan hoşuma bile gidiyo.Ruhen rahatladım.Okulu yokmuş gibi hissettiriyor :&

Perşembe okuldan eve geldiğimde Annemle verdiğimiz kitap siparişleri gelmişti.Annem 40 ben 16 yaşındayım ama kitap görünce sevincimiz çocuk gibi oluyor :') Ben Harry Potter'ın 8. kitabı ve Virgiana'dan Mrs.Dollway'i aldım annem de 6-7 tane Stefan Zweif kitabı aldı.Beraber okuyacağız Zweig'in kitaplarını.İnsanlığın Yıldızının Parladığı Anlar kitabından sonra sevdim yazarın üslübunu vs.

Başka diyecek bir şeyim?

Hıh.yeni animeye başladım geçen haftasonu adı Trinity Seven..konusu falan belki daha sonra bahsederim ama fena değil izlemeye değer.Bakın derim.

Öyle işte.Şimdi bu hafta sonu ve önümdeki 2 hafta için üç tane şeyi yapmaya ihtiyacım var:

Odaklanmaya,sakin olmaya,istediğim şeylerin üstesinden gelmeye.

Bol şans dileğinizden,duanızdan,güzel enerjilerinizden bir tutam alırım!^^








  ''Büyük Atatürk!

   Seni anlayan ve seven bir gençlik,

   Her zaman var olacaktır.''

   INSTAGRAM: HOPEFULSALAD







No comments:

Post a Comment