Sunday, April 16, 2017

Umudu Kaybetmeme Mücadelesi,Hoşgeldin Bahar 🌿☕


Heyo ben geldim!

Ülke için aşırı önemli bir günde pc başına oturdum klasik müzik dinleyerek blog yazıyorum.Twitter yan sekmede.Canımı sıkan şeylerle dolu olmasına rağmen meraktan gelişmeleri takip ediyorum.Hep bu merak hep...

İki haftadır günlerim klasik fakat daha eğlenceli geçiyor.Ruhsal olarak her zamanki gibi kaygılarım var.Saçma salak şeyleri dert edinmeye tam gaz devam.

Geçen hafta cumartesi bizimkilerle pikniğe gidecektik.Fakat iki hafta boyunca havalar beklediğimiz gibi olmadı.Gidip üşümek de istemedik.Canımız dışarı da çıkmak istediğinden geçen cumartesi buluştuk.Ve ilk sayılabilcek bir şeyi de gerçekleştirdik! Kafede pineklemek yerine temiz havada daha fazla dolaştık,marinada oturup çekirdek çitledik,şehir parkında turladık.Keyifliydi.


Halk Bahçesinin girişindeki bir kadın heykeli.


Ağaçların bu haline aşığım.Sonbahardayım gibi hissettirdiğinden fotoğraflamak istedim.Sonbaharın bana verdiği güzel enerjiyi şimdiden arıyorum.


Karamel mağkiyatoğğğğ mhhhhh

İki kez ertelediğimiz pikniği dün gerçekleştirdik.Özgürlük Parkı şehirdeki en sevdiğim yerlerden biri.Aşıklar Tepesi olarak da geçiyor adı.Manzarası,yatmak için mükemmel çimenleri ve medeni insanlarıyla huzurlu bir yer.


Studyblr olmaktan mezun oldum emekliliğe doğru koşuyorum.


2. Geleneksel S.A.M pikniğini gerçekleştirmenin mutluluğu xox yey xox

Günümüze gelelim.

Abim geldi Salı günü.Onun için dışarı çıktık,kahvaltı,alışveriş derken vakit öldürdük.Klasik bir aile gezmesiydi.Bir de bizimkiler oy kullandı.Şaka maka benim de oy kullanmama bir yıl kaldığını fark ettim-oy kullanabileceğim özgür bir yer kalırsa-

Gerginim bugün biraz malum.Diyeceğim çooook şey var ama sosyal medyada siyasi konular hakkında susmayı tercih ediyorum.Kızgınım da aynı zamanda.Geçmişte yaşamış olan insanlarımıza karşı mahçubum da.Anlarsınız ya,bırakıp gittikleri ülkeyi el birliğiyle mahvettiler.Nefret dolu siyasetçiler,ellerinde olsa birbirini silahla kovalayacak halk,masumun hayatını yok eden adalet sistemi,haksız yere muamele gören insanlar...var da var.17 Yaşımda hiçbirini görmeye mecbur olmadığım,sadece kendi hayatıma odaklanabildiğim bir ülkede yaşamayı dilerdim.

Yine de napıyoruz umudu kaybetmemeye çalışıyoruz.Herkes elbet bir gün ektiğini biçer.Ya bu dünyada ya da diğerinde.Bundan o kadar eminim ki düşündükçe yüreğim rahatlıyor.Adalet mutlaka herkes için işleyecek,kimsenin yaptığı yanına kalmayacak.

Aklı fikri olan merhametli insanlar bu ülkeyi daha güzel bir yer yapacak,içimdeki kalan son minik umut ışığı buna hala inanıyor.hopefulsalad buna inanıyor,umut duraklarını yazan kişi buna inanıyor...

Sakin kalacağınız bir gün olsun,sevgiler xox

No comments:

Post a Comment