28 Ekim 2017 Cumartesi

Ayla - Film



Dün sinemada izlediğim bu filmin etkisinden henüz çıkmış değilim...

FRAGMAN:




Türk sinemasının dram türünü çoğunlukla beğenmişimdir.Fakat böylesini ilk defa izledim.Hem çekimler hem oyunculuklar hem de konunun işlenişi mükemmel.Tek bir kusur dahi bulamadım.

Film Kore Savaşında cepheye giden Süleyman Astsubay ve savaş meydanında bulup evlat edindiği Ayla'nın iç burkan hikayesini anlatıyor.Birebir yaşanmış,kanıtlı bir hikaye.İşte filmin en dramatik yanı da bu.İzlediğiniz olaylar,savaş,göz yaşları gerçek.Acı gerçek...

Film boyunca ağladık.Bir ara sinirlerim bozuldu ve ağlamamak için resmen gözlerimi kapattım.Güney Koreli tatlı kızın oyunculuğu kalbinize öyle bir dokunuyor ki yaşananlar zorunuza gidiyor.Savaştan,savaşın getirdiği her şeyden tekrar ve tekrar nefret ediyorsunuz.

Filmin son sahnesinde hıçkırıklara boğulduk.Kendimizi salondan attıktan sonra beş dakika açık havada oturup sakinleşmeyi bekledik.Nasıl beğendik,nasıl etkilendik artık siz düşünün :')

Mutlaka bu filmi sinemalarda izleyin,izleyin ki emeklerin karşılığı alınsın.Aynı zamanda Oscar'a da adaymış.Aday diğer filmleri izlemedim ama bu filmin ödül alabilecek kadar kaliteli olduğuna inanıyorum.Uzun zaman sonra Türk yapımı bir filmi bu derece sevdim.

Türk Sineması ve film listem yeni bir unutulmaz kazanmış oldu,mutluyum; teşekkürler.

Dipnot: Yanınıza bolca peçete almayı unutmayın!!!

💗



6 yorum:

  1. Filmi çok merak ettim, eminim dediğin kadar vardır, fakat daha fazla dram kaldıramayacağım bir dönemimdeyim. Yine de tanıtım için teşekkürler, senin referansınla filme bakışım değişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ağır bir dram fakat moral bozukluğunun üzerine terapi gibi de gelebilir,sen bilirsin.Yine de bir ara mutlaka bak :) Ne demek,ben teşekkür ettim ^^

      Sil
  2. Dram severim ama eşim sevmiyor maalesef :( bu yazıyı okutursam belki fikri değişebilir.d Yazı için teşekkürler emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir deneyin bakalım işe yarayacak mı :'D Rica ederim,beğenmenize çok sevindimm.

      Sil
  3. Biz filmi eşimle birlikte izledik. İkimizde ağlamalara doyamadık. Film bittikten sonra uzun süre etkisinden çıkamıyor insan, çok güzel bir tanıtım yazısı olmuş, eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar kısa bir yazının beğenilmesi çok hoşuma gitti,duyguyu verebildiğime sevindim :') <3

      Sil