5 Nisan 2018 Perşembe

Bahar ve Doğum Günü #18 💫


Ne zamandır yazmıyorum,özledim!

Evet yeni bir yaş günü yazısını daha yazıyorum.Zaman hızlı geçiyor diyeceğim ama zamanı geçirirken durum öyle değil.Dramayla başlayıp güzelliklerle sonlandıracağım.

On yedi yaşına girerken çok heyecanlıydım ve herkesin dilinden düşmeyen bu yaşın bana da süper şeyler getireceğine inancım tamdı.Fakat öyle olmadı.Daha önceki yaşlarımda da zorluklar yaşadım,hiçbir zaman hep pozitif ve mutlu biri olmadım ama ilk kez bu kadar mutsuz olduğum bir yaş geçirdim.Mental olarak sürekli çöküşlerdeydim ve insan ilişkilerinde yıpranıp durdum.Yeni yeni kendime zarar veren psikolojik huylar edindim,hiç olmadığı kadar hassas biri oluverdim.Haksızlık etmeyeyim diyorum ama koskoca bir yılı hatırladığımda güzel günleri çok sayılı görüyorum.Negatif biri de mi oldum acaba? Ya da sadece mutlu hissetmekten korkan biri?

Olumlu biri olmaya çalıştıkça daha çok bocaladım.Ders ve diğer etkinlikler anlamında oldukça yoruldum.Bunu pek sorun etmesem de siz işinizi yapmaya çalışırken kan emici insanlar sizi geri çekmeye çalışabiliyor.Bununla tanıştım mesela.Artık buna hazırım.Tecrübe etmediğim bu mu kalmıştı? Ee kalmış.

On yedinin tek güzel yanı her yaşımda olduğu gibi birçok yeni şey öğrenmiş olmam oldu.Fikirlerim benimle beraber olgunlaştı.Çok güzel kitaplar okudum,filmler anlamında muazzamdı,düşüncelerimi ifade etme yeteneğimi geliştirdim,dil öğrenmeye devam ettim bla bla bla...hepsi küçük mutluluklardı.Onlar da olmasa ne yapardım bilmiyorum.Herkes kendini hayata bağlayan minik mutlulukları keşfetmeli,mutlaka!

Geride bıraktığım yaşı sahneden almak istiyorum,ona kırgınım :_

Çanakkale'ye Bahar tam anlamıyla geldi.Baharın başlangıcını seviyorum.Polen dönemleri can sıkıcı olsa da yazın yaklaşıp okulun biteceği fikri insana ilaç gibi geliyor.Okul olmadan sahip olacağın zamanı kendin düzenlemen,bir yere bağlı olmadan gününü geçirmen vs. hepsi heyecan verici.

İtiraf edeyim ilk kez bir doğum günü için pek fazla heyecanlanmadım.Bunun reşit olduğum 18. yaş gününe denk gelmesinin sebepleri var.Mesela artık çocuk sayılmayacak fikri ve yavaş yavaş gerçekten büyüdüğümü hissetme.Beklentileri düşürme olayını abarttım mı acaba? Oysa çoğu kişinin iple çektiği bir yaş bu.Tadını çıkarmak lazım,her yaş gibi.

Güne geleyim!

Bizimkilerle kutladım tabi ki.Favori kafemizde çok güzel bir sürpriz hazırlamışlar,mutlu oldum.Biliyorum duygularını dışarı pek vurabilen biri değilim ama gerçekten mutlu oldum.Onun dışında gün boyunca doğum günümü kutlayan dostlarım oldu.Utançtan yerin dibine girdim,böyle anlarda ne yapılır bilmiyorum.Hepsini çok seviyorum ama diyemiyorum bile,sadece gülümsüyorum.Umarım insanlar onlara ne kadar değer verdiğimi biliyordur,buradan da bildireyim; kişiler üzerine alınacak :')



:')


''Bakın bugün güzel bir foto. çekmek zorundayız''



after party(!)

Ve ve ve her doğum günü yazısının klasiği,doğum günlerinin en heyecanlı tarafı: hediyeler!!!


Kitaplar D&R'ın bana hediyesi olmuş oldu.Salı günü sipariş ettim tam bugün geldi :') 

Bu zevkli hediyeler için tekrar tekrar teşekkür ederim! Annemler de güzel bir saat aldı,saat takmak pek alışkanlığım olmasa da yeni bir şey kazanmak istedim.Fossil'in klasik modellerinden.Aslında yıllar önce bir youtuber'da görüp istemiştim şimdi nasip oldu.Abimin ve bir arkadaşımın hediyesini de sabırsızlıkla bekliyorum.

Çevremdeki bu güzel insanlara öpücükler yolluyorum.

On sekiz yaşından pek bir beklentim yok.Neler değişir onu da bilmiyorum.Hiçbir plan program hayal meyal olmadan dümdüz devam edeceğim.

Umarım bu yeni yaş hayatıma güzel şeyler getirir.Eski yaşlarımı unutturur,yenileri için heyecanlandırır ve bana istediğim enerjiyi verir.Bunların hepsinin yaşın değil kendimin yapacağımın farkındayım.Laflarım kendime,duy duy...

Eski yaşa vedamı yaptım,çekilebilirim :)

çav.





6 yorum:

  1. Merhaba, öncelikle yeni yaşını kutlarım dilerim bu yaşın çok güzel geçer. Yazılarını okurken karşımda daha büyük biri varmış gibi hissediyorum ve çok seviyorum blogunu. Buralardan uzaklaşmamanı tavsiye ediyorum sayende üniversiteli olarak ders motivasyonunu senden alıyorum bazen açıp okuyarak. Özellikle dil öğrenmek için yazdığın yayınlar çok hoştu :) sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,umarımmmm!

      Bir üniversitelinin benim bloğumdan motivasyon alabiliyor oluşu mükemmel ^^ Daha sık yazmaya çalışacağım,yazılarıma değer verdiğin için de ayrıca teşekkür ederim.

      Sevgiler.

      Sil
  2. 18.yılına girişin ne güzel olmuş, nice güzel yaşlara. O yaşlar zordur, bir nevi kabuk değiştiriyorsun. Büyüyorsun. Her şey çok güzel olacak umutsuzluğa kapılma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Kabul değiştirmek güzel bir benzetme oldu,kapılmayacağım :')

      Bolca Sevgi xo

      Sil
  3. Anıl'cım o gün nedense buraya yorum bırakamadım. Onun yerine mail attım ama sanırım az bakıyorsun maillerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hatta hiç bakmıyorum desem yeridir :'D Oradan yazdım,buraya da yazayım: Teşekkür ederim joe,iyi ki varsın!!!^^

      Sevgiler ♥

      Sil