16 Aralık 2018 Pazar

Eski Günlük,Güzel Bir Haber ve Meşguliyetler ☕


Günler çok yoğun geçiyor.Kendime istediğim gibi vakit ayıramıyorum,iki kelime bir şey yazmaya dahi üşeniyorum.Ya ders çalışma ya da bir yerlerde uyuma,uzanma halindeyim.Meşgulüm fakat çok keyifli bir meşguliyet olduğunu da söyleyemem,yorucu,sıkıcı ve zor olanından bir meşguliyet.

Ders çalışma tempom git gide oturdu.Bazı günler çalışamasam ve hiçbir şey yapmak içimden gelmese de eksiklerimi,yapmam gerekenleri biliyorum.Çalışırken kendimden daha eminim,sürekli deneme oluyoruz;eskisi kadar heyecanlandırmıyor.

Tecrübe edenlerin anlattığından bir tık daha zormuş her şey.Her an çalışma halinde olmak istiyosun,her saniye kayıp gibi geliyor ve hiçbir eğlenceli olayı keyfini çıkararak gerçekleştiremiyosun.Sürekli bir ders çalışmama vicdan azabıyla geziniyorsun.Ekstra dertler öncekinden daha fazla üzüp sinirlendiriyor.Ama ona da aldırmamak zorundasın.Her şeyi bırakmak istiyorsun ama sonra yapmak istediklerin geliyor aklına zorla zorla devam ediyorsun...Çok karışık ve sinir bozucu bir yıl,anlatamıyorum bile.Tek kelimeyle özetlersem büyük bir ''bıkkınlık'' okuldan,anlamakla yükümlü olunan her bir konudan.

🌙🌙🌙


🌙🌙🌙

Olgunlaştığımı hissediyorum hem de çok.Hayattaki her şeyin bir sebebi var.Yaşadığım kalp kırıklıklarını artık hayattaki mağdur benmişim gibi yorumlamıyorum.Negatif bir insan olmak istemiyorum,en azından bunun için çabalıyorum.Kendime bu kabalığı yapmama gerek yok.Elimde olanlarla güzel şeyler yapabilecekken kaybettiklerime odaklanıp var olan olanaklarım da gitsin istemiyorum.Endişelerim meşgul olduğum zamanlarda sıfırlanıyor.Sadece günü gününü tutmayan modum yüzünden bazen berbat hissediyorum ama bir şeylere odaklanarak bunu da aşabiliyorum.Hayallere olan inancım yavaş yavaş geri gelmeye başladı.Hayal kurarken kendimi engellemiyorum,sınırlar çizmiyorum.Ben olduğum sürece değerli hepsi,kendi şansımı her zamanki gibi oluşturmak zorundayım.

Geçen gün 8. Sınıfta yazdığım günlüğümü okudum.Gecenin bir vakti tokat yemişe döndüm.O zamanki Anılla şuanki Anıl arasında hissiyat açısından hiçbir fark yok,cidden hiçbir fark.Aradan dört yıl geçmiş ama ben yine genellikle mutsuz hisseden,yaşamdaki negatifliklerle boğuşmaya çalışan ve verdiği değerler yüzünden kazık yemiş biriyim.Bunu görmek canımı acıttı bildiğin.Nasıl olur ya dedim.Hiç mi akıllanmadın? Hiç bir ders çıkarmadın yaşadıklarından? Sonra değiştirdiğim şeylere odaklandım.Haliyen kendimi daha fazla tanıyorum.Eskisi gibi pata küte konuşup hareket etmiyorum,yaşların verdiği ağırbaşlılık var.Bu kadarla sınırlı değişim.Tabii bir de vizyonum genişlemiş.Dil öğrenmek,filmler ve kitaplar sağ olsun.Dualarımı yazmışım.Tamam isyan etmiyorum ama neredeyse hiçbiri gerçekleşmemiş.Her şeyin zamanı vardır tabii,yine de bir miktar üzdü.Olsun diyelim o zaman yazan Anıla da bu günleri anlatsam bu yaşa gelmeyi deli gibi istiyodu.Yine aynısın yine sensin,kendinden kaçış yok.Akıllan ve anına odaklan.

Güzel bir haberim var!

Geçen yazıda yazdığım yazıyla EF Education'dan yüzde yirmi indirim kazandım!Bir yıl içinde seçeceğim bir kampüste kullanabilirmişim.Ülkeler arasında İngiltere ve İtalya var.Zaten onlar olduğu için şansımı denemiştim.Herhangi bir şey kazanacağımı düşünmüyordum.Yazıyı çok dar bir zamanda yazdım,odaklanamadım ama şükür bir şeyler elde ettim.Umut Durakları ilk kez bana somut bir şey kazandırmış oldu bu cidden mutlu etti :') Sınavım güzel geçerse belki bu indirimi kullanabilirim.Şu anda hayatım sınavdan öncesi ve sonrası olarak ayrılmış durumda.Öncesinin nasıl olacağı sonrasında neler yaşayacağımı gösterecek.Hayat film gibi bense replikten repliğe atlayan oyuncu bazen de senarist.

Film demişken bu hafta abimin gelmesi şerefine korku filmleri izledik.Hell House llc çok güzel bir gerilim filmiydi.İki film birbirine zekice bağlanmış,sıfır yapmacıklık ve alabildiğinde kalite.Tavsiye ederim.

Diğer bir film ise hatırlar mısınız bilmiyorum ama ''Conte D'été'' diye bir filmden bahsetmiştim.Türkçe adı ''Yazın Hikayesi''.Aynı seriden ''Conte D'hiver'', ''Kış Filmi''ni izledim.Bu sefer de başrolümüz kadın üç tane erkek arasında kalıyor.Biri entelektüel biri yanında çalıştığı patronu diğeri ise yıllar önce sevgilisi olan adres karışıklığıyla kaybettiği kızının babası.Yazın Filmi kadar beğenmedim ama yine çok hoştu.Fransız filmlerinin hoş ambiyansı ve uzun diyalogları beni her zaman içine çekmeyi başarıyor.Diğer mevsimlerin filmini de izleyeceğim.


Üzerimdeki ''şanssızlık'' hissinden sıyrılamıyorum.Gözüm bana ait olan güzellikleri görmekte bir hayli kör.Neyse ki eskisi kadar salak da değil.Bazı konularda değiştiğimi biliyorum,yine tek başıma başardım bunu;alışmalıyım.

Güzel enerjinizi ve dualarınızı bekliyorum,size de en içten şekilde huzurlu haftalar diliyorum.


çav!



6 yorum:

  1. Bu anlattığın sürekli ders çalışma hali ve çalışamadığın her saniyenin vicdan azabı olarak sana geri dönmesi benim tıp fakültesi senemi hatırlattı. Çok bunaldığında kendine bunun bir gün biteceğini hatırlat. Ben onu yapamadım sen yap. Bir de nacizane tavsiye, seninle aynı hedeflere sahip birini ya da birilerini bul ve onlarla takıl. Yani kazanmaya kesin kararlı ve bunun için çok çalışmaktan çekinmeyen. Üzüm üzüme baka baka kararır.
    Yazıdan eğitim indirimi kazanmaya TEBRİKLER!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Joe,seni buralarda görmeyi özlemişim!!!

      Sürekli hatırlatmaya çalışıyorum ama sanırım her şeyden önce ben çoktan bitmiş olacağım :') Çevremdeki herkes çalışıyor aslında.Çok çalışmaktan çekinmeyen kısmında ben var mıyım asıl bilmiyorum,sadece elimden geleni yapmaya çalışıyorum işte.Doğru söylüyorsun,bana liseyi kazandıran dershanedeki rekabet ortamı olmuştu bir anlamda.


      Teşekkür ederim,özletme ^^

      P.S Bloğunu fırsat buldukça keyifle okumaya devam ediyorum.Roman işinin yavaş yavaş rayına oturması heyecanlandırdı valla,sabırsızım!Bolca ilham,güç,enerji...

      Sil
  2. çok sevindim anıl! tebrik ederim. fransız filmleri konusuna da katılıyorum. bu filmlerden haberim yoktu, izleyeceğim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vayy,kahve de gelmiş! Teşekkür ederim.Farklı bir yapım,şans vermelisin bence de :)

      Sil
  3. Sabır, pes etmek yok ve kesinlikle andaki güzelliklere ve ihtimallere odaklanın:) Geçmiş bitip gitmiştir, geriye bakmayın sakın. Başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak başarmayı istediğim düşünce yapısı ama zor işte :') Teşekkür ederimmm!

      Sil