18 Ağustos 2015 Salı

İSTANBUL'DAYIM! GÜNLÜK KIVAMINDA #2


Herkese tekrardan Merhaba!

Başlıktan da anlayacağınız gibi şuan İstanbuldayım!

Sizinle yolculuğumu paylaşmak istedim:


Çanakkaleden yola çıktığımız için vapurla karşıya geçtik.Vapurun üzerinde yazan söz çok anlamlı:
Peace is possible
Barış mümkün


Ecebat kıyılarından Gelibolu'ya doğru yola çıktık.Size şu kadarını söyliyim resmen arabayı durdurup buralarda kamp yapmak istedim.Tabi tek akıllı ben değilim onlarca kişi arabasını durdurmuş barbekü yapıyordu u_u


Evet ben bir saat kadar uyudum.Uyanınca da bu güzel ayçiçeği bahçesiyle karşılaştım ^^


Yolculuk sıkmaya başladı artık,kitap okumak için yer ve zaman tanımıyorum...


İstanbul'a az kala açtığım bir film.İsmi Özgürlüğün Rengi,ırkçılık konulu bir film.Mandela'nın tutsak olduğu zamanları anlatıyor.


Silivriye girmiş bulunmaktayız.Burada o kadar güzel yazlıklar var ki bakmaktan fotoğraflayamadım birçoğunu.Taa çıkarken bir tane bari çekiyim dedim.



Sonunda İstanbul!


İstanbul trafiğini de resimlemek isterdim ama güneş ters taraftaydı.Ancak tünele çekebildim.



Esenler durağından sonra boşalan otobüsün içinde bir oraya bir buraya koşarak Fatih Sultan Mehmet köprüsünden bu fotoğrafları yakalayabildim,alkış!



Bina yığıntılarından başımızı kaldıralım u_____u

Ve 4 saatlik bir eziyetten sonra teyzemin evindeyiz.

Yarın gezmeye başlayacağım ve bütün kırtasiyeseverlerin hayran olacağı yerlere gideceğim..takipte kalın!

Görüşmek üzere :*****













1 yorum:

  1. bazen sadece yolda olmak huzur veriyor, varmak yada geri dönmek önemli olmuyor :) daha güzel yollarına daha güzel anılarına ...

    YanıtlaSil