19 Ağustos 2015 Çarşamba

Muji Alışverişi!


 Bugün gitmenin hayalini kurduğum Japon ürünleri satan mağaza ''MUJI'''ye gittim ^_^

 (Gittiğim Muji Mağazası Ünalan ''Akasya AVM''de.İlk girdiğinizde zaten ilk onu göreceksiniz :D)

 Yolculuktan fotoğraflar:




Hayatında ilk kez metro istasyonu gören masum köylü u_u

***

MUJİ ALIŞVERİŞİ:

Mağaza girişi O_O

 

Mağazanın içinde apar topar çektiğim bir fotoğraf.


''Sonunda aldım!'' temalı =_=


O kutsal kutu!

Kutuyu açıyorummmmmmm!


1 Adet silgi

1 Adet 40 yaprak çizgili büyük boy defter

1 Adet 100 yaprak not nefteri

1 Adet silgi

1 Adet ince uçlu su özlü kalem seti

***




Favori ürünüm bu not defteri oldu cidden sayfaları çok geniş ve kaliteli.Ayrıca yaprakları not defterine göre bir hayli fazla ve kalın.


Diğer bir ürünse bu büyük boy çizgili defter.Japoncada alfabeyi öğrenmeye başlayınca kullanacağım.


Bu kalem seti bana biraz diğer alıştığım kalem setlerinden farklı gelse de çok beğendim.Çünkü çok narin,seyrek ve ince yazıyor.


Normal bir silgi :D

***

Alışveriş bu kadardı..bu da ben ve kuzenimin fotoğrafı,ona da burdan teşekkür ediyoruuuum^^














4 yorum:

  1. Kırtasiye alışverişi! Çay'dan sonra en sevdiğim :P :P :P
    Muji çok baştan çıkarıcı değil mi? Aslında bütün kırtasiyeler böyle.
    Keşke bir de kalemlerin nasıl yazdığının da bir resmi olsaymış.
    Ne aydınlık, ne güzel bir yüzün varmış Anıl. Nazarlar uzak olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle,hepsinin içinde adeta büyüleniyorum şöyle çok zengin olsam zevkine bir tane açar kırtasiyeseverlerle paylaşırdım :') O zamanlar İstanbuldaydım öyle bir ortamım olmadı ama bundan sonra kırtasiye alışverişi yaparsam göz önünde bulunduracağım.
      Çok teşekkür ederim amin ^^

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Akasya AVM'nin girişinde bir yerdeydi fakat kalktı oradan da şuanda Muji galiba sadece Nişantaşında var :&

      Sil