29 Eylül 2015 Salı

1 Mi 2 Mi? Hayatı Bir Zar Oyununa Çevirmek





Herkese bir düşünce yazısından merhaba!

 Bugün sizlere kendimi bildim bileli hayatı nasıl bir zar oyununa çevirdiğimi anlatacağım.Malum okullar açıldı,maraton koşuşturma zart zurtlar da başladı.Bu kadar hengamenin içinde bazen öyle anlar geliyor ki çok zor kararlar vermek zorunda kalıyoruz.İşte ben bu tip kararları alırken ve gündelik hayatta basit şeyleri çözüme ulaştırırken pembiş bir kumar oynuyorum! Nasıl mı?

Mesela sabah uyandım.Okula yürüyerek veya otobüsle gideceğim.Canım yürümek istiyor ama otobüsle gitmem yağmurlu bir havada daha doğru olacak.Hemen birine soruyorum ''1 Mİ 2 Mİ''.Aklımdan da yürüyerek gitmeye 1 otobüsle gitmeye 2 diyorum.O kişi ne derse uyuyorum.Kulağa biraz işsizlik gibi gelebilir ama hayır denen şeye inanan biri olarak bana ilahi bir şey gibi geliyor ^^ Abartıyor olsam da güzel bir şey güzel.

Her işin olduğu gibi bunun da bir faydası var.Çok sıkıntılı zamanlarda bile bu pembiş kumarı oynayarak eğlenebiliyorum.Bazense gelecekte olacak şeyleri kendime sorarak zar,para vb. atıyorum.Tahminlerde bulunuyorum.Çoğu şeyi de tahmin edebiliyorum,ciddiyim!

Belki de özel güçlerim falan var..AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİNE DUYRULUR.


Hayatınızda uygulayabileceğiniz açık,net,saf  bir eğlence önerisinde bulundum.Deneyin karar verin ^^

Dipnot:Her kararda da deneyip uymaya falan kalkmayın.Sonra kötü sonuçlar alırsanız demedi demeyin..

                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder