2 Ekim 2015 Cuma

İlk Mutlu Cuma!


 Herkese Merhaba!



 Bir okul haftasını devirdik.Neler yaptınız napıyorsunuz merak ediyorum?

 Eğer benim ne yaptığımı merak ediyorsanız anlatayım.

 Okul fazlasıyla sıkıcıydı.Dersler ve öğretmenler çok iyi.Sevdim hepsini.Yeni gelen öğrenciler yüzünden bizim sınıflarımızın karışması gibi bir durum varmış.Sizce de dünya saçması bir şey değil mi?Ben zaten bulunduğum ortama zar zor alışan biriyim,geçimsiz değilim ama her şeyden çabuk sıkılırım.Şimdi yeni insanlarla tanışma telaşına mı gireceğim?Haksızlık.Her neyse benim için dua edin de böyle bir durumla karşı karşıya gelmiyim.

Önemli bir şey daha var.Şu MEB'in yeni çıkardığı hazır bulunmuşluk sınavı mı ne işte Perşembe ondan oluyoruz.Biz hazırlık okuduğumuz için 8. sınıftan olacağız.2 Yıl önceki konulardan sınav olacak olmak biraz ürkütücü.Ama yapabileceğime inanıyorum.Bunun için de dua edin tamam mı ^_^

Bir şey daha var..ne çok haber verdim yahu..haftaya bloğumda ortak bir seri başlatıyorum.GÖZ ATMAYI UNUTMAYIN ^^

İlk güzel bir oh çektiğimiz Cumayı yaşadık.Okul ve sosyal hayatınızda hep mutlu olmanız dileğiyle

Hoşçakalın!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder