1 Mayıs 2017 Pazartesi

Yuri On Ice! - Anime 🏆



Yılın 2. animesi!

İlk kez bu kadar farklı tarzda bir animeyi izledim.Ama önceden belirttiğim gibi animelerde farklılığı seviyorum.Çünkü çizimler ve hayal dünyası sonsuz olmalı,bu anime dünyasını çok daha renkli ve güzel kılıyor.

Animenin türü ''yaoi'' (kuzenimden öğrendiğim bir terim daha ^^) Yani erkek karakterler arasındaki ilişkileri konu alıp kızların çizimlere ölüp bitmesi..fangirl akımı bir anlamda.Animenin türünü ortalara doğru anladım ama beni rahatsız etmedi.

Baş karakterlerimiz Japon Yuri (ortadaki çocuk) Rus Yuri (Soldaki sarışın) ve Victor (sağdaki)
Konu tamamen buz pateniyle ilgili ve çizimleri MÜKEMMEL MÜKEMMEL MÜKEMMEL.İnsanın buz pateni yapası geliyor ya da youtube'dan açıp izleyesi.Buz pateni hakkında birçok şeyi öğreniyorsunuz anime bitimine,işte atlayışlar puanlarını hesaplama,koreografi oluşturma,dehşet güzel xox

Yuri Katsuki çok başarısız bir sezon geçiriyor ve finallere dahi çıkamıyor.Sonra bir gün ülkesinde antreman yaparken Victor'un karaografisini muazzam bir sevgiyle yapmaya çalışıyor.Dünyadaki herkes gibi o da Victor aşığı.Victor da buz pateni ve karizma konusunda dünya çapında bir efsane.O buz pateni yaparken salonun sahibinin tatlı üçüzleri bunu videoya alıp internete sürüyor.Video dünyada yankılanıyor.Victor bunu görünce Japonya'ya gelip onun koçu olmaya karar veriyor,bir nevi Yuri'nin hayalleri gerçekleşmeye başlıyor.Ama diğer Rus Yuri'ye de Victor zamanında söz vermiştir.Bunun üzerinde diğer Yuri de Japonya'ya geliyor.Aralarında küçük bir müsabaka yapıyorlar ve Victor Japonya'da kalıp sezon boyunca Yuri'nin koçluğunu yapmaya başlıyor.12 Bölüm boyunca da Yuri'nin finallere nasıl geldiğini,yarışmalarını ve diğer patencilerin hayatlarını izliyoruz.Özellikle de Yuri ve Victor arasındaki ilişki anlatılıyor.Çok fazla fanların ss alması için sahne yapılmış,bu açıdan biraz bana vıcık vıcık - çocuksu geldi fakat çizimleri o kadar güzel ki izlemeyi bırakamadım ^^

Sevdiğim Karakterler:



Anime boyunca iki Yuri arasında gidip geliyorsunuz.Kararsız gibiyim hala ama son bölümden sonra Rus olan Yuri Plisetsky'dan yana olduğumu fark ettim.Çünkü şöyle ki zaten Victor bu çocuğa zamanında söz vermiş.Onun koçu olarak kalmalıydı.Öte yandan Victor şu dediği de haklı ''Koçun olsaydım bu kadar hırslı olmazdın'' bu tarz bir şeydi.Yani aslında o açıdan haklı...olsun yine de ben bu Yuri'yi bir tık daha çok sevdim.Hırslı biri olmasına rağmen aslında çok yufka yürekli ve sevdiği insanları önemsiyor.Benden geçer notu aldı *-*


Diğer sevdiğim karakterse Taylandlı Phichit Chulanont.Animedeki en en en masum kişi olabilir.Yuri Katsuki'nin,rakibinin hayranı olması onu biraz salaklaştırsa da tatlı ve azimli bir yapısı var.Bana çok samimi geldi!


Yuri'nin en başından beri en büyük destekçilerinden biri Minako sensei.Yuri'nin bale öğretmeni.Çok çok tatlı ve komik bir karakter.Onu eklemeden olmaz dedim

Bu karakterlerin dışında animede genel olarak bütün karakterler sevecen.Fakat ben çoğu kişiye göre Victor'u çok az sevdim.Nedense bana çok ilgi duyulan tipler hep itici gelir.Bu sefer de öyle oldu.


***

En sevdiğim şarkılar! ♥ :

Giriş: tık 

Yuri Plisetsky'ın performans şarkısı ''Agape'' ! : tık

Yuri Katsuki'nin performans şarkısı ve animenin adı ''Yuri On Ice!'' : tık

***

Buz Patenini seviyorsanız kesinlikle izleyin! Sevmiyorsanız da kesinlikle seveceksiniz! Bu animenin tam olarak özeti bu.Hatta şuan ben de buz patenine heves etmiş durumdayım..çünkü çizimler,konu,işleyiş muazzam.Huzur verici bir anime,şans verilesi.

さようなら !

2 yorum:

  1. Ben senin yaşlardayken, belki biraz daha genç, televizyonda oscar töreni izler gibi buz pateni yarışması izlerdik, ve ben bütün figürlerin adını ezbere bilirdim, ve puanlama hakkında fikir yürütebilirdim ve bu çok normal bir bilgiydi, artistik yüksek gelecek, teknik zayıf derdim mesela. On iki yaşındayken evime çok uzak olmayan bir yerde paten pisti açıldı ve ben bütün hafta sonu paten kayardım arkadaşlarımla. Geri makas hareketini ilk yaptığımda kendimle çok gururlanmıştım :) hey gidi. Hep onlar geldi aklıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne güzel! Galiba bundan sonra ben de takip edeceğim.Çok heyecanlı bir şey.''Aha bakalım düşecek mi...hadi zıpla'' insan içinden bu tip cümleler kurarken buluyor kendini :'D Ben de denemek istiyorum ama maalesef burada yok..aslında var ama buz pisti demeye bin şahit ister,olsundu bir gün bu da yaşanacak :')

      Sil